1396-12-02 04:28
797
0
50726
مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های گلستان:

هدف اغتشاشگران براندازی نظام بود/ برخی به‌جای تبعیت از ولایت گوش به فرمان بیگانگان هستند

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان گفت: در فتنه 88 و اغتشاشات اخیر عده‌ای به بهانه انتخابات، مشکلات اقتصادی و معیشتی براندازی نظام را هدف گرفته بودند لذا مهم‌ترین شعار آن‌ها علیه رهبر معظم انقلاب بوده است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی در مراسم عزاداری سوگواره یاس نبوی در مسجد جامع کردکوی، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: هیچ‌گاه ولایت و نبوت از امامت جدا نبوده و دشمن از ابتدا تاکنون ولایت را هدف قرار داده است.

وی، ولایتمداری را مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) خواند و گفت: خداوند دوستدار بندگان است و برای نشان دادن راه درست و نادرست و تبیین بایدها و نبایدها 124 هزار پیامبر فرستاده است.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با تأکید بر اینکه از ابتدا تا انتها امامت با ولایت گره‌خورده است، بیان کرد: در فتنه 88 و اغتشاشات اخیر عده‌ای به بهانه انتخابات، مشکلات اقتصادی و معیشتی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف گرفته بودند لذا مهم‌ترین شعار آن‌ها علیه رهبر معظم انقلاب بوده است.

مازندرانی با تأکید بر اینکه ولایت از مباحث مهم است و باید با دقت به آن توجه کرد، افزود: وقتی در طی قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی رفتار عده‌ای را می‌نگریم، مشاهده می‌کنیم برخی با اصل اسلام، مروجین و مبلغین اسلام مخالفند و خواستار اسلام آمریکایی هستند.

وی با بیان اینکه در هر کاری افراط و تفریط محکوم است، بیان کرد: برخی در سال 1370 می‌گفتند اگر حجاب مانع بروز و ظهور شخصیت زن شود مضر است و با این سخنان حجاب را به‌عنوان اصل اساسی که در قرآن آمده است، انکار می‌کردند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی می‌خواست ریشه دین را بزند، ابراز کرد: آنها می‌دانند در رأس دین ولایت قرار دارد که قطب‌نما ما است و پیروی و اطاعت از او واجب است، ازاین‌رو ولایت‌فقیه را نشانه گرفته‌اند.

مازندرانی با اشاره به پیشرفت‌های بی‌شمار ایران پس از انقلاب اسلامی، تأکید کرد: دشمن با پیشرفت جمهوری اسلامی مخالف است.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر اینکه «جامعه ولایی انحصارگر و مستبد است و تفکر شیعه‌گری موجب انحطاط کشور ماست» یا «حتی علیه خدا هم می‌شود اعتراض کرد»، تصریح کرد: از این قبیل سخنان فراوان گفته‌شده است، این افراد می‌خواهند با این سخنان فتنه ایجاد کنند اما اُف بر آن‌ها و فکر انحرافی که دارند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان ادامه داد: چطور می‌شود کسانی که سر در آخُور آمریکا دارند این‌قدر طرفدار مردم شدند، آیا نمی‌دانند کسانی که در مناسبت‌های مختلف شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد می‌زنند و در جنگ هشت‌ساله برابر دنیا ایستادگی و مقاومت کردند از همین مردم هستند؟ به نفع این افراد است که با مردم کاری نداشته باشند و سرگرم امورات خود باشند.

مازندرانی با بیان اینکه ملت ایران روزی شاه را از کشور بیرون کردند و بعد از انقلاب دشمن را از منطقه بیرون راندند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گری در طول تاریخ بوده و به امروز و دیروز ختم نمی‌شود، برخی افراد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان درصدد بودند آب را گل‌آلود کنند اما در مقابل درحالی‌که طرفداران حق همیشه اندک بودند خداوند به آن‌ها عزت داده است.

وی متذکر شد: در حالی‌که در شرایط فعلی و در زمان غیبت امام معصوم (ع) باید پیرو ولی‌فقیه باشیم متأسفانه برخی گوش‌به‌فرمان بیگانگان هستند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.