1396-11-25 14:57
2465
0
50512
معرفی نام آوران شهرستان کردکوی؛

آشنایی با جوان موفق ورزش بالاجاده نصرت اله عشرستاقی + تصاویر

جوان با استعداد، با قابلیت و کارایی بالا در هنر رزمی، با اخلاق عالیه پهلوانی و قهرمانی و دانش آموخته مکتب مربی اخلاق و ورزش روستا مرحوم استاد فقید علی اکبر عشرستاقی ( پدر ) ” نصرت اله عشرستاقی ” رشد و نمو یافت و تربیتی ورزشی یافت تا افتخاری برای روستا و منطقه و کشور باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ بالاجاده به دلیل وجود مربیانی متعهد در رشته های مختلف ورزشی بسترهای رشد و پیشرفت جوانان و نوجوانان در رشته های ورزشی فراهم بوده است.

در هنرهای رزمی و نمایشی بالاجاده دارای سابقه ای دیرین در تربیت هنرجویان بوده است؛ در آن زمانهایی که در حواشی روستاها در کناره های رودخانه ها و… بدون امکانات فعلی شخصیتهای دارای جایگاه و نام در هنرهای رزمی چون استاد علیرضا صادقی، غلامرضا کاتبی، مرحوم محمد شهریاری و سیدسعید بنی هاشمی و… بوده اند.

برخی از این اساتید دارای رتبه و مقام های ملی و بین المللی و دارای سبک می باشند منشا حرکت و رشد و تربیت جوانان چوانان در رشته های رزمی بوده است.

از این سو هنر رزمی در روستا دارای جایگاهی خاص بوده و می باشد و جوانان بسیاری در رشته ها و سبکهای مختلف فعالیت دارند.

جوان با استعداد، با قابلیت و کارایی بالا در هنر رزمی، با اخلاق عالیه پهلوانی و قهرمانی و دانش آموخته مکتب مربی اخلاق و ورزش روستا مرحوم استاد فقید علی اکبر عشرستاقی ( پدر ) ” نصرت اله عشرستاقی ” رشد و نمو یافت و تربیتی ورزشی یافت تا افتخاری برای روستا و منطقه و کشور باشد.

نصرت اله عشرستاقی که صفحات فضای مجازی از تصاویر فعالیتهای ورزشی وی را نمایشگر است در رشته های هنر رزمی ” کیک بوکس، موی تای، وشوو ساندا و بوکس فعالیت حرفه ای دارد.

نصرت اله که دارای درجه 2 مربیگری بین المللی و دان 3 بین الملل را موفق به کسب و اخذ آن شده است.

وی ” موفق به اخذ رتبه دان 4 از فدارسیون ورزشهای رزمی نیز شده است و در مسابقات مختلف در استان تهران در سطوح استانی و ملی موفق به کسب مقام اول شده بود که آخرین مقام آوری وی در مسابقات جام فجر یادواره شهدای آتش نشان در 20 بهمن سال جاری در تهران بوده است.

این جوان ورزشکار ” می گوید متولد سال 1373 است و از 4 الی 5 سالگی ورزش ژیمناستیک را شروع کرد و ورزشهای مقدماتی را طی کرد و به صورت ورزش حرفه ای از 16 سالگی شروع و در دوره های مختلف در رشته های مختلف هنرهای رزمی را در زیر نظر مربیانی مجرب و متعهد ورزش حرفه ای ادامه داد.

نصرت اله مربیان خود را یاد کرد و اعلام کرد:

“ورزش کونگفو توا ” را زیرنظر استاد محمدحسن مدنی

“ورزش بوکس ” زیرنظر اساتید منوچهری و شهبازی گذرانده است

“ورزش کیک بوکس ” را زیرنظر اساتید ملارمضانی، نوحی و سخنور

“ورزش موی تای ” را زیرنظر استاد بهروز قربانی

“ورزش وشوو ساندا ” زیرنظر اساتید غلامرضا بردبار و موسوی گذرانده است.

نصرت اله در کنار این همه فعالیت و تلاش ورزشی در گمنامی بوده است میلی به معرفی نداشت
اما رسالت ذاتی رسانه ها معرفی قابلیتها و پتانسیلها و ظرفیتهای بالای نیروی انسانی می باشد تا ضمن معرفی این ظرفیتها بسترهای لازم برای رشد و توسعه ورزشکاران را فراهم سازد.

الحمدالله بالاجاده دارای ظرفیتها و پتانسیل های بسیار ارزشمندی در بین جوانان و نوجوانان ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی و در سطوح مختلف می باشد که معرفی؛ توانمند سازی و بارور سازی آن باید برنامه ریزی جامعی شود و شرایط لازم برای برگزاری جشنواره های به معرفی این ظرفیتها و پتانسیلها پرداخته شود.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا؛ آرزوی توفیق و بهروزی برای این جوان شایسته ورزشکار بالاجاده ای آقای نصرت اله عشرستاقی که با اخلاق و رفتار خوب ورزشی اش یاد و خاطره مربی اخلاق و ورزش روستاد استاد فقید علی اکبر عشرستاقی را زنده کرده است.

انشاالله در جایگاهها و رتبه های بالای ورزشی و علمی ایشان و همه جوانان بالاجاده ای و کردکویی را شاهد و ناظر باشیم.

گفتگویی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.