1396-09-07 13:53
1529
0
47152
با کمک خیران و جهادگران بسیجی انجام شد؛

احداث خانه برای خانواده ای محروم در محله ولاغوز توسط سپاه + تصاویر

بسیج سازندگی سپاه شهرستان کردکوی در آخرین اقدام خود یک واحد خانه با کمک خیران و جهادگران بسیجی برای خانواده ای محروم در محله ولاغوز شهرستان کردکوی احداث کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ بعضی نقاط شهرستان کردکوی با محرومیت عجین شده است و باید در این مناطق محرومیت زدایی صورت گیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه ذاتی‌اش دفاع و حراست از انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌هاست، از سال‌ها پیش گام در عرصه‌ای نهاده که تاکنون دولت‌ها، وزرا و سازمان‌های زیادی پای در آن عرصه گذاشته بودند اما اکثر این نهادها در تحقق هدف بزرگی که نشانه رفته بودند، یا ناکام بوده و یا کار زیادی نتوانستند از پیش ببردند.

بر همین اساس، بسیج سازندگی سپاه شهرستان کردکوی برای حل مشکل محرومیت دست به کار شده و در سالیان اخیر اقدامات مناسبی برای رفع معضل خانواده‌های شهرستان انجام داده است.

بسیج سازندگی سپاه شهرستان کردکوی در آخرین اقدام خود یک واحد خانه با کمک خیران و جهادگران بسیجی برای خانواده ای محروم در محله ولاغوز شهرستان کردکوی احداث کرد.

آئین افتتاح خانه محروم باحضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان کردکوی، بسیجیان و معتمدین در محله ولاغوز برگزار شد.

این خانه با همت و تلاش گروه جهادی برادران شهید سیدرشید امامی و گروه جهادی خواهران شهید مدافع حرم حاج اسماعیل زاهدپور احداث شد.

بسیج سازندگی شهرستان کردکوی تا به امروز اقدامات خوب و قابل توجهی در راستای محرومیت زدایی و تجلی اقتصاد مقاومتی انجام داده است که دلهای بسیاری خانواده های محروم و جوانان زیادی را شاد کرده است.

در خاتمه نیز مراسم اختتامیه اردوهای جهادی گروه های جهادی شهید سیدرشید امامی و شهید مدافع حرم حاج اسماعیل زاهدپور در موسی ابن جعفر (ع) محله ولاغوز برگزار شد.

گفتنی است؛ بسیج سازندگی سپاه شهرستان کردکوی پیش از این نیز دو عرصه محرومیت زدایی در هفته بسیج در روستای دنگلان احداث کرد.

تصاویری از این مراسم:

 

 

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.