1396-09-01 11:33
1135
2
46851
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی:

پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برابر داعش نقطه عطف انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: نقطه عطفی که در سده اخیر شاهد آن بودیم پیروزی بر داعش و شکستی که بر استکبار و عربستان اعمال شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ علی اکبر عرفانی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس نمادهای زنده و نشانه های اقتدار آن دوران هستند.

وی افزود: امید است بتوانیم در طول هفته بسیج مراسمی نمادین از زحمات، رشادتها، جانفشانی ها، صبوری ها، پایداری ها و مقاومت های یادگاران دفاع مقدس داشته باشیم و ادامه دهنده راه بزرگ بسیجی جهان اسلام آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

مهم تر از عنوان بسیج، تفکر بسیجی است که به آن اعتبار می بخشد

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه مهم تر از عنوان بسیج، تفکر بسیجی است که به آن اعتبار می بخشد، اظهار داشت: امروز به فرمایش مقام معظم رهبری در شرایط پیچیده ای از انقلاب اسلامی یعنی همان پیچ تاریخی انقلاب قرار داریم که بسیجی بودن، بسیجی ماندن و بسیجی عمل کردن بسیار سخت شده است.

عرفانی با اشاره به اینکه در این پیچ تاریخی بعضا شاهد ریزش افرادی بودیم که اصلا انتظار ریزش و انحراف از آنان نمی رفت، تصریح کرد: ان شاءالله بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم و در تفکر بسیجی خود ادامه دهنده راه پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) باشیم.

پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برابر داعش نقطه عطف انقلاب اسلامی است

این مقام نظامی با بیان اینکه نقاط عطف بسیار زیادی در انقلاب اسلامی داشتیم، افزود: نقطه عطفی که در این سده اخیر شاهد آن بودیم پیروزی بر داعش بود و شکستی که بر استکبار و عربستان اعمال شد.

وی با عنوان اینکه زمانی که به کاخ ریاست جمهوری در دمشق حمله شد بسیاری از آقایان گفتند که دیگر ما را با سوریه کاری نیست، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب با هدایت های حکیمانه و تیزبینی که داشتند، موضوع را راهوری کردند.

فرمانده سپاه کردکوی تصریح کرد: پیشگیری ها و پیگیری های جمهوری اسلامی ایران در این مناطق باعث شد تا کیلومترها دورتر از مناطق جغرافیایی خودمان خط مقاومت و جبهه مقاومت با آن شور و ولایتمداری و آمادگی که همه یگان ها داشتند توفیق پیروزی را کسب کنند.

علی اکبر عرفانی بیان کرد: سرلشکر سلیمانی وعده نابودی گروه تروریستی داعش را در مدت دوماه داده بودند که دقیقا در این فاصله زمانی این وعده صدق الهی پیدا کرده است.

برای ساخت مناطق زلزله زده نیازمند کمک های نقدی مردم هستیم

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تسلیت خدمت زلزله زدگان کرمانشاه و قدردانی از حمایت مردم شریف شهرستان کردکوی نسبت به مردم این مناطق گفت: امکانات غیرنقدی خوبی با توجه به حمایت های مردم شریف ایران اسلامی در مناطق زلزله زده وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس تقسیم کاری که صورت گرفت، ارتش ساخت و آبادانی شهر و سپاه ساخت و آبادانی روستاهای زلزله زده کرمانشاه را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: ساخت و آبادانی تقریبا 8 روستای زلزله زده کرمانشاه را سپاه نینوا استان گلستان برعهده گرفته است.

عرفانی با تأکید بر اینکه برای ساخت و آبادانی روستاهای زلزله زده کرمانشاه باید کمک های نقدی مدنظر قرار گرفته و با جدیت دنبال شود و مسیر کمک ها را به این سمت سوق دهیم، ابراز داشت: موجی از حضور گروه های جهادی، عمرانی، پشتیبانی، فنی، پزشکی و روان پزشکی در سطح سپاه استان گلستان که سردار رحمت اله صادقی فرماندهی آن را برعهده دارد را در مناطق زلزله زده کرمانشاه خواهیم داشت.

پیروزی جبهه مقاومت اسلامی برابر داعش بر اقتدار ایران افزود

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی ضمن تبریک پیروی جبهه مقاومت اسلامی و پایان سیطره داعش گفت: خداوند قادر و متعال را شاکریم که در آغاز ماه ربیع الاول پیروزی جبهه مقاومت را در برابر حرکت خبیثانه ای تحت عنوان ‘حکومت اسلامی عراق و شام’ مقّدر فرمود و قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت جهان را با شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه مسرور کرد و عزت و سربلندی را به ارمغان آورد. 

وی افزود: با وجود تلخی‌های ناشی از حمله داعش به سرزمین های اسلامی و خسارات گسترده مادی و انسانی آن، توجه ویژه به مرجعیت شیعه، مجاهدت و مبارزه بی‌وقفه مردم و نیروهای مردمی (حشدالشعبی)، زمینه‌ساز استقرار امنیت و صلح پایدار در خاک کشورهای عراق و سوریه شد.

رئیس دادگستری شهرستان کردکوی اظهار داشت: تهدید داعش فرصتی شد تا در عراق و سوریه حضور پیدا کنیم و این حضور بر قدرت ما افزود.

سیدحسینی تصریح کرد: امروز با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش ملعون بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان افزوده شد و کسب این عزت و اقتدار را بر محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی تبریک عرض می نمایم.

تهدید بیشترین جرم را در شهرستان کردکوی به خود اختصاص داده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهرستان کردکوی در مسأله تهدید با افزایش شدیدی روبرو هستیم، گفت: بیشترین جرمی که امسال نسبت به پارسال افزایش یافته است، مسأله تهدید و توهین است.

این مقام قضایی بیان کرد: آسیب های اجتماعی دیگر همچون طلاق توافقی و سرقت در شهرستان کردکوی تقریبا کاهش پیدا کرده است.

مردم به خوبی نمی توانند خشم خود را کنترل کنند

رئیس دادگستری شهرستان کردکوی با بیان اینکه مردم به خوبی نمی توانند خشم خود را کنترل کنند، افزود: صبر و تحمل در بین مردم بسیار کاهش یافته است.

سیدحسینی با تأکید بر اینکه گاها مشاهده می شود برخی مدیران ما هم خشم خود را به خوبی کنترل نمی کنند، اظهار داشت: کنترل خشم در برخورد با ارباب رجوع و عامه مردم توسط مدیران بسیار لازم و ضروریست.

وی با عنوان اینکه نماز صبر را به ما هدیه می دهد، اذعان کرد: ذکر و یاد خدا در انسان باعث می شود تا صبر به مرحله اجرا درآید زیرا صبوری باعث کنترل خشم و جلوگیری از تهدید، توهین و درگیری و نزاع می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.