1396-05-26 05:44
863
0
42809
فرمانده انتظامی استان گلستان:

زورگیران خشن در استان گلستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارقان زورگیر که اقدام به ۲۰ فقره سرقت از شهروندان کرده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری از یکی از شهروندان و سرقت وجه نقد از وی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی زبده از ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات به طور گسترده جهت شناسایی و دستگیری موتور سواران زورگیر آغاز شد.

جاویدان ادامه داد: با اعزام گشت‌های متعدد در ساعات مختلف شبانه ‌روز واستفاده ازتجربیات پلیسی و بررسی های صورت گرفته از سوی ماموران، سرانجام دو سارق جوان که با ایجاد درگیری و به زور اقدام به سرقت وجه نقد از مال باخته کرده بودند، شناسایی و مسیرهای احتمالی تردد آنها تحت کنترل قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با زیرنظر قرار دادن آمد و شد های این دو سارق سابقه‌دار، سرانجام ماموران در یک عملیات هوشمندانه موفق به دستگیری هر دو سارق شدند.

جاویدان ادامه داد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی و طی تحقیقات تکمیلی با توجه به سوابق کیفری این دو سارق وثبت جرایمی همچون کیف قاپی، سرقت وسایل داخل خودرو و زورگیری درپرونده کیفری آنها و با توجه به مستندات به دست آمده در نهایت این دو سارق به 20 فقره سرقت با همکاری دو همدست خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود با شناسایی محل اختفاء اعضای دیگر این باند زورگیر، پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم   موفق شدند دو متهم دیگر را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهمان دو تیغه شمشیر، یک تیغه چاقو، دو دستگاه گوشی وتعدادی سیم کارت مسروقه کشف کردند.

جاویدان در پایان گفت: اعضای این باند پس از اعتراف به سرقت ها وتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.