1396-03-31 17:58
1562
0
40544
رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان کردکوی خبر داد؛

کشف محموله گندم فاسد در کردکوی

رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان کردکوی از کشف یک محموله گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله برای تحویل در یکی از کارخانجات آرد شهرستان آماده شده بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "احمد وطنی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این خبر گفت: این محموله بزرگ توسط بازرسان این نهاد کشف و ضبط گردید.

وی افزود: با عنایت به دریافت گزارش ورود یک محموله گندم فاسد برای تحویل در یکی از کارخانجات آرد شهرستان، بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی با هماهنگی کارشناس غله استان به محل مورد نظر عزیمت کرده و این محموله را کشف و ضبط کردند.

"وطنی در پاسخ به این سوال که میزان تناژ این محموله چه میزان بوده و برآورد کارشناسان شما در خصوص ارزش ریالی این محموله چه میزان است، تصریح کرد: این محموله به وزن یک هزار 416 کیلوگرم بوده که برای متخلف پرونده تقلب به ارزش 18 میلیون و 480 هزار ریال جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان برداشت گندم در شهرستان و خرید گندم توسط مراکز خرید و احتمال وقوع تخلف در سطح مراکز خرید یا برخی فروشندگان و دلالان، گشت مشترکی با نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، تعاون روستایی شهرستان و اداره کل غله تشکیل شده است و بازار خرید و فروش گند در این شهرستان را رصد می نماییم.

شهرستان کردکوی در غرب گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.