1396-03-29 15:02
1066
0
40457
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی:

حوادث تروریستی ساخته دنیای استکبار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: حوادث تروریستی از ساخته‌ها و فرآورده‌های دنیای استکبار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محمودی در جمع مردم روستای زراع محله کردکوی، ضمن محکوم کردم حملات تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت: حوادث تروریستی از ساخته‌ها و فرآورده‌های دنیای استکبار است.

وی در ادامه افزود: این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که در ادامه خباثت های دشمنان اسلام با ملت ایران اسلامی انجام شد نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات شان در منطقه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی با اشاره به نقش و هدف دشمنان نظام در حوادث تروریستی تهران اظهار داشت: دشمنان نظام به‌دلیل اینکه ایران اسلامی امن‌ترین نقطه جهانی و از لحاظ آسایش و امنیت بی‌نظیر است می‌خواهند رعب و وحشتی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کنند اما باید آنها بدانند که با این کارهای شوم و ناپسند به هدفی نمی‌رسند.

حجت‌الاسلام محمودی در خاتمه هدف دشمنان نظام اسلامی را از انجام اینگونه عملیات کور تروریستی، برهم زدن فضای امن حاکم بر جامعه و ایجاد تفرقه بین گروه ها، مذاهب، اقوام و نیزاقشار مختلف مردم ایران اسلامی دانست وتأکید کرد: باید ضریب هوشیاری را بالا ببریم، باید آمادگی های لازم را در وجود خودمان تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.