1396-03-29 12:56
1430
0
40456

اولین گردهمایی مدیران مدارس و روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس کردکوی + تصاویر

اولین گردهمایی مدیران مدارس و روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان کردکوی در تالار پارتیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.

خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی و تکامل رفتار و منش نوباوگان و نوجوانان جامعه قرار دارند و مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.

هر یکی از دو کانون خانه و مدرسه به تنهایی امکان عمل موفقیت آمیز نخواهد داشت و باید بعنوان یک مرکز و یک نهاد تعلیماتی و تربیتی تلقی شوند و مجموعه سیاست و برنامه هایی که آموزش و پرورش طراحی و به اجرا در می آورد در این دو کانون بر اساس یک سیاست، یک بینش و یک هدف دنبال شود.

اولیا بعنوان صاحبان اصلی سرمایه های با ارزش، دارای حس اظهارنظر، حق نظارت و در بعضی موارد حق دخالت در مسائل آموزش و پرورش هستند و تنها در این صورت است که فرآیند پیچیده و عمیق تربیت و تعلیم می تواند به شکل درست و شایسته ای به اجرا گذاشته شود و موجب رشد و تعالی گردد.

بنابر این گزارش؛ اولین گردهمایی مدیران مدارس و روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان کردکوی عصر روز گذشته همراه با ضیافت  افطار در تالار پارتیان برگزار شد.

وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

نسرکانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان گلستان و مدیران و مسئولین شهری در راستای تببین نقش و جایگاه  انجمن اولیا و مربیان و نقش آن در پویایی  علمی، آموزشی، فرهنگی در بین دانش آموزان و خانواده ها در این مراسم حضور بعمل آوردند.

گفتنی است؛ دکتر سید داود میرصادقی بعنوان رئیس، سمیه مازندرانی نائب رئیس، دکتر قاسم عباس زاده مسئول کارگروه بهداشت، زینب قربانی مسئول کارگروه آموزشی، محمدرضا نورمحمدی مسئول کارگروه مالی و بابک آشنا بعنوان مسئول کارگروه پژوهشی و مسئول کانون شکوفایی و خلاقیت انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی انتخاب شدند.

عکاس: یعقوب محمودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.