1396-03-21 15:04
1390
0
40128
توسط بانوان بسیجی انجام شد؛

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان کردکوی + تصاویر

توزیع بسته غذایی بین نیازمندان برای چهارمین سال متوالی از سوی پایگاه مقاومت بسیج خواهران بن الهدی صدر کردکوی در سطح این شهر انجام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ماه رمضان فرصت خودسازی و توجه به محرومان و نیازمندان است و روحیه خدمت جهادی به محرومان تقویت می شود.

انسان های مومن در این ماه برای دستگیری از محرومین و رسیدن به فیض الهی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

یکی از مهمترین نتایج و ثمره های روزه داری، ایجاد حس همدلی و همدردی با مستمندان و افراد نیازمند است.

کسانی که زندگی آسوده ای دارند و رنج فقر و تنگ دستی را متوجه نشده اند، همواره از حال مستمندان بی خبر هستند؛ در این میان، در ماه مبارک رمضان و به مدد روزه، این غفلت و سرخوشی، از این افراد دور می شود.

از حضرت امام رضا (ع) در خصوص کمک کردن به افراد نیازمند روایت شده است که « کسی که هنگام افطار، قرص نانی را به مستمندی صدقه دهد، خداوند، گناه او را خواهد آمرزید ».

در بعضی از روایت ها از جمله نبی مکرم اسلام (ص) آمده است که ماه رمضان، بهار نیازمندان است؛ بنابراین، پیروان نبوت و امامت باید بکوشند که ماه رمضان را بهاری پرطراوت برای مستمندان بسازند و با کمک های مادی و معنوی خود به آنان، رونق و صفایی تازه در آنان ایجاد کنند و رنج و اندوه نداری را از چهره این عزیزان از بین ببرند و به تنگ دستی آنان رضایت ندهند.

فلسفه وجودی این ماه درک افراد نیازمند و مستمندان عزیز است که از آنها در طول سال غفلت کرده ایم.

پس بیاییم با انجام اعمال و کارهای خدا پسندانه در شب های تاریک بعد از افطار در قالب طرح‌های مردمی و یا سازمان یافته هر کس در حد بضاعت خود سعی در کمک به نیازمندان در ماه رمضان داشته باشد، حتی برخی با اهدای خون خود در این مسیر قدم می گذارند و به کمک نیازمندان می شتابند.

گفتنی است؛ بنابراین گزارش؛ توزیع بسته غذایی بین نیازمندان برای چهارمین سال متوالی از سوی پایگاه مقاومت بسیج خواهران بن الهدی صدر کردکوی در سطح این شهر انجام شد.

این توزیع نان همزمان با برگزاری حقله سرگروه های شهید مهدی زین الدین در شب میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

تعداد 150 بسته غذایی در این دوره بین نیازمندان سطح شهر کردکوی توزیع شد که اقدامی بسیار پسندیده و نیکو می باشد.

گفتنی است؛ این بسته غذایی شامل یک عدد نان روغنی و یک عدد نان معمولی، پنیر و خرما و کارت تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) بوده است.

تصاویری از این اقدام حسنه و نیکو:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.