1396-02-21 11:02
2504
0
38882
در هشتمین همایش بزرگ جوان و انتظار؛

مدیرمسئول رادکانا جوان موفق و برتر کردکوی شد + عکس

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا در هشتمین همایش بزرگ جوان و انتظار بعنوان جوان موفق و برتر شهرستان کردکوی شناخته شد.

به گزارش گلستان ما، مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا در هشتمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی بعنوان جوان موفق و برتر شناخته شد.

علی لیاقتی که حدود 6 سال است بعنوان مدیرمسئول در این پایگاه خبری تحلیلی فعالیت دارد در هشتمین همایش جوان و انتظار از وی تجلیل بعمل آمد.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

فرهخته ارجمند جناب آقای علی لیاقتی

جوانی آغاز شکفتن است و موهبتی از جانب خداوند. ثروتی که انسان باید آن را جز به بهای بهشت خرج نکند. ضمیر جوان آیینه پاکی هاست و نگاه او پنجره ای است که آفتاب حقیقت را می نوشد. دل جوان رودخانه مواج و خیالش نسیم پوایایی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب دامت برکاته؛ “”دوره جوانی، دوره توانایی است.

و شما ای جوان عزیز

در هفته ای که با روز جوان و میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع)، اولین شهید اهل بیت (ع) در روز عاشورا و اشبه الناس به رسول خدا (ص) آغاز می شود و به میلاد منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) ختم می گردد، بهانه ای یافتیم تا به افتخارات و تلاش های شما در هشتمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی ارج نهیم.

ضمن شادباش این ایام فرخنده، از جنابعالی بواسطه افتخارآفرینی برای خود، خانواده و شهرستان و تحقق شعار ما می توانیم امام راحل (ره) تقدیر و تشکر می نماییم و موفقیت روزافزون شما را از درگاه قادر متعال خواستاریم.

مجتبی جمالی

فرماندار شهرستان کردکوی

و اما پایگاه خبری تحلیلی رادکانا:

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا با بهره‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه و صداقت با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و همه جانبه به عرصه اطلاع‌رسانی گام نهاد.

آگاهی و بصیرت عامل مهم اقتدار ملی است و رسانه یکی از مهمترین ابزارهای گسترش آن به شمار می رود.

رادکانا حراست از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی جامعه را وظیفه خود می‌داند و با رویکرد «مردم‌ محور» واقعیت‌های اجتماعی را رصد می‌کند چرا که مردم ولی نعمت و محور و مسئولان نظام نیز خدمتگزاران این مردم هستند و هر یک ضمن برخورداری از حقوقی که رعایتش واجب است، مسئولیت‌هایی نیز برعهده دارند.

این رسانه تلاش دارد تا علاوه بر گزارش وقایع مهم شهرستان و استان، در جهت نقد منصفانه مسئولین گام تازه ای بردارد و مشوقی باشد برای دیگر رسانه های بومی تا کار رسانه ای و اطلاع بخشی را به دور از هر گونه تعصب و جانبداری و منفعت طلبی صنفی، برای ایجاد کردکویی آباد و بهره مند توسعه بخشند. باشد که دراین راستا مثمرثمر باشند.

پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، عدالت و خرد ورزی می‌داند و امیدوار است بتواند با اتکال به قدرت لایزال الهی و استعانت از حضرات معصومین علیهم السلام در راه گسترش و تقویت فضای رسانه ای کشور گام بردارد.

رسالت اصلی این رسانه خبری از ابتدای تأسیس تاکنون ارتقای آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی بوده است.

همچنین رساندن مطالبات بحق مردم خصوصا محرومین و مستعفین جامعه به گوش مسئولین، حمایت از جوانان موفق و فعال در حوزه های مختلف و محرومیت زدایی از اهداف بسیار مهم پایگاه خبری تحلیلی رادکانا می باشد که امروز این مردم مداری رادکانا عامل موفقیت و بهتر دیده شدن در عرصه اطلاع رسانی شده است.

اهداف، سیاستها و اولویتهای پایگاه خبری تحلیلی رادکانا:

بازتاب واقعی و بدون کم و کاست اخبار

توأم نمودن سرعت و دقت در نشر اخبار

کمک به ارتقای فرهنگ عمومی

تولید و تقویت جریان‌های فکری و فرهنگی در حوزه‌های مختلف

رعایت امانت‌داری در نشر اخبار

رعایت انصاف در ارائه تحلیل ها نسبت همه جریان های سیاسی

دوری از افراط و تفریط

تلاش در جهت ایجاد روحیه امیدواری در جامعه

ایجاد اعتماد بین رسانه و مخاطب

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.