1397-11-09 10:25
1654
0
60744
فرماندار مینودشت:

سد نرماب در نوروز 99 افتتاح می شود/ 95 درصد تعهد استخدام شهرستان مینودشت انجام شد

فرماندار مینودشت  گفت: پروژه سد نرماب در مینودشت با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال اجراست، این پروژه با اعتبار 175 میلیارد تومان ساخته می شود که بر طبق قول وزیر نورو در نوروز 99 افتتاح می شود.

به گزارش گلستان ما؛ سید رضا طباطبایی ظهر امروز در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نظم دو بلوک غرب و شرق را به هم ریخت و الگوی جدیدی از حکومت داری را به دنیا معرفی  کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: قطعا یکی از بزرگترین آن  این است که سرنوشت کشوررا مردم همین آب و خاک تعیین می کنند و تصمیم گیری ها برعهده مردم است.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه شهرستان مینودشت 83 هزارنفر جمعیت دارد، تصریح کرد: امروز به برکت  انقلاب  روستاها و شهرهای این شهرستان آب و برق  دارد ومدارس و کلاس درس در همه شهرستان دایر است.

به گفته طباطبایی؛ سه مرکزآموزش عالی در این شهرستان فعالیت می کند

وی از خدمات دهی یک بیمارستان برکت حضرت فاطمه الزهرا در مینودشت خبرداد و گفت:  در 40 روستا خانه بهداشت و 3 مرکز درمانی و سلامت در شهرستان فعالیت می کند و این ها به برکت انقلاب اسلامی است

فرماندار مینودشت بیان کرد: بیش از 27 هکتار زمین کشاورزی دارای کشت و  بیش از 14 هزار 800 باغات در سطح مینودشت وجودارد و زمین های شیب دار نیز به باغ های مثمر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه پروژه سد نرماب در مینودشت با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال اجراست ، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 175 میلیارد تومان ساخته می شود که بر طبق قول وزیر نورو در نوروز 99 افتتاح می شود و آب کشاورزی شهرستان مینودشت  و آب شرب بخش وسیعی از شرق گلستان را تامین را خواهد کرد و در حوزه گردشگری هم تاثیرات مثبت خواهد داشت.

طباطبایی ابراز کرد: در دهه فجر فاز 2 شهرک صنعتی مینودشت افتتاح می شود . تعداد قابل توجه ای از مراکز صنعتی در حال فعالیت هستند و افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری هستند، مراعه کرده تا در تولید کشور گام بردارند.

وی با بیان اینکه امروز تمام راههای روستایی شهرستان مینودشت آسفالت شده است،افزود: امروز از دورترین نقطه کوهستانی مینودشت در حال رفت و آمد هستند .جاده آزادشهر تا مینودشت در حال تعریض است و این ها مایه توسعه بیشتر منطقه خواهد بود .

فرماندار مینودشت تاکید کرد: بی انصافی است که بگوییم انقلاب دستاوردی نداشته بلکه آنهایی که این حرف را می زنند از روی غرض ورزی است .

طباطبایی با اشاره برنامه های دهه فجر گفت: دنیا ایستاده که ببیند که مردم ایران در 22 بهمن  بانقلاب خواهد داشت .

 وی  افزود: در شهرستان مینودشت بالغ بر500 برنامه در بخش های مختلف فرهنگی اجتاعی و نشست های بصیرتی و ..  برگزار می شود و سعی کردیم وجه مردمی این جشن ها بیشتر شود.

این مقام مسئول متذکرشد: آنچه که در این برنامه ها مورد توجه قرارگرفته این است که دستاوردهای بزرگ انقلاب را برای نوجوانان و جوانان تبیین  و تحلیل کنیم و این شبهه افکنی های توسط بیگانگان را رفع کنیم تابدانند که این کشور کجا بوده و به کجا رسیده است .

طباطبایی با بیان اینکه اکثر پروژه های این شهرستان را در دهه فجر افتتاح خواهیک کرد و گفت: 60 میلیارد تومان پروژه های  کشاورزی، راه سازی، شهرک صنعتی و ورزش و جوانان و پروژه های مختلف اقتصادی و اشتغال زایی خواهیم داشت که بالغ بر194 طرح افتتاح خواهد و تعداد کمی کلنگ زنی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان اشتغال زایی در سال 97 میزان تعهدی که دولت برای شهرستان مینودشت در نظر گرفته بود 1760 نفر بوده است و در آخرین آمار بالغ بر 95 درصد این تعهد را انجام دادیم و ادعا میکنم که تعده دولت در این شهرستان محقق شده است.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه 16 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال واگذار شده است، اعلام کرد: در حوزه رفع موانع تولید در12 میلیارد تومان  اختصاص داده شده است و این از اقدامات سال 97 بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.