1397-01-30 10:27
1246
0
52738
تذکر شهرام غراوی به رئیس جمهور:

عدم تامین اعتبارات سد نرماب موجب اخراج 400 کارگر شده است

نماینده مردم شرق گلستان در تذکر شفاهی به رئیس جمهور از اخراج 400 کارگر پروژه سد نرماب به خاطر عدم تامین اعتبار ساخت این سد خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایرنا، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رییس جمهور گفت: ایشان قول اتمام پروژه سد نرماب چهل چای را در سال 97 داده است، اما تاکنون اعتبارات لازم با وجود پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تامین نشده است و به همین دلیل اخراج 400 نفر از کارگران شکل گرفته است.

وی ادامه داد: پیمانکار این پروژه بیش از یکصد میلیارد تومان طلبکار است، امیدواریم با تامین اعتبار مشکلات این پروژه برطرف شود.

نماینده مردم مینودشت در تذکر دیگری گفت: هرچه سریعتر نسبت به تامین حقآبه اراضی پایین دست گلستان از رودخانه اترک صورت گیرد که باعث نابودی زمین های زراعی و باغی مراوه تپه و گنبد شده است.

غراوی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: از فصل کاشت گندم گذشته است،اما همچنان مبلغ خرید تضمینی این محصول اعلام نشده است. کشاورزان هر سال تا دریافت حق الزحمه خود سختی می کشند.در شرایطی که کشاورزان نقش ارزنده ای در خودکفایی گندم دارند که با بی برنامه بودن دولت همواره به آنها بدهکار است.

نماینده مردم مینودشت از روحانی، ظریف، مجمع نمایندگان استان گلستان درخصوص آزادسازی زندانیان در بند کشور ترکمنستان تشکر کرد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

انتقاد شدید امام جمعه مینودشت از تعطیلی پروژه سد نرماب/ غراوی به جای دخالت در امور جزئی به فکر سد باشد/ آیا معنی بهبود اشتغال اخراج ۴۰۰ نفر در اول سال است؟

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.