1397-01-17 06:24
1801
0
52267
با رای اعضای شورای اسلامی شهر؛

شهردار و عضو اسبق شورای شهر مینودشت اولین شهردار دوزین شد + رزومه

با رای اعضای شورای اسلامی شهر جدید «دوزین»، ایرج شفیع پور شهردار این شهر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، پس از ابلاغ 28 بهمن سال 96 وزارت کشور به استانداری گلستان مبنی بر موافقت با شهر شدن «دوزین» مرکز بخش کوهسارات، اعضای شورای اسلامی این روستای سابق و شهر جدید رایزنی های خود را برای انتخاب اولین شهردار شهرشان آغاز کردند.

سرانجام صبح امروز اعضای شورای اسلامی دوزین نام «ایرج شفیع پور» را به عنوان اولین شهردار این شهر اعلام کردند.

البته از حضور شفیع پور در جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در دوزین می شد حدس زد که وی گزینه نهایی این سمت خواهد بود.

ایرج شفیع پور سال 1373 به استخدام اداره کشاورزی درآمد و تا سال 1380 که در آزمون استخدامی های شهرداری به استخدام شهرداری مینودشت درآمد در این اداره مشغول بود.

در دوره های سوم (به عنوان منتخب پنجم) و چهارم ( با کسب 3764 رای پس از نرگس آسمانی و ذبیح ا... ترکمانی به عنوان نفر سوم انتخاب شد) با کسب اعتماد شهروندان مینودشتی به عضویت شورای اسلامی این شهر درآمد.

شفیع پور به دلیل منع قانونی اشتغال اعضای شورای شهر در شهر محل خدمت شان از سال 1386 تا سال 1392 در شهرداری گنبد مسئول دفتر سرمایه گذاری این شهرداری بود وز مهم ترین سرمایه گذاری های صورت گرفته در این دوران می توان به پروژه «هاوش» اشاره کرد.

وی پس از ورود به شورای دوره چهارم با کسب اعتماد همقطارانش به عنوان شهردار مینودشت انتخاب شد و تا اول شهریور سال 96 عهده دار این مسئولیت بود. انتخاب به عنوان یکی از شهرداران برتر سال 1394 استان گلستان از دستاورد های وی در این دوران مسئولیت بود.

به اذعان آگاهان به مسائل شهری، استقلال، وامدار نبودن و قاطعیت شفیع پور در برخورد با زیاده خواهی ها و برخی مسائل دیگر باعث شد تا وی عطای کار را به لقایش ببخشد و مجددا به شهرداری گنبد نقل مکان کند.

حال وی باید از این حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی دوزین نهایت بهره را ببرد و در راه خدمت به مردم این خطه از هیچ تلاشی فرو گذار نباشد و از تمام ظرفیت های موجود در راه آبادانی این منطقه استفاده لازم را ببرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.