1396-12-16 11:03
1242
0
51301
یک منبع موثق:

برکناری فرماندار مینودشت شایعه است/ برکناری نیروهای کارمد راه مجلس را هموار نمی کند

یک منبع موثق گفت: تاکنون خبری موثق مبنی بر برکناری فرماندار مینودشت از مسئولین ذیربط استانداری منتشر یا بیان نشده و این موضوع تاکنون بصورت شایعه در حال انتشار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، خبر برکناری اسرافیل وزیری فرماندار شهرستان مینودشت از سوی برخی از کانال های تلگرامی و کانال های وابسته به یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در شرق گلستان در حال انتشار است.

esrafil

در این خصوص در گفتگو با یکی از منابع موثق جریان برکناری احتمالی فرماندار مینودشت را جویا شدیم و وی با تاکید بر اینکه نامش منتشر نشود، گفت: تاکنون خبری موثق مبنی بر برکناری فرماندار مینودشت از مسئولین ذیربط استانداری منتشر یا بیان نشده و این موضوع تاکنون بصورت شایعه در حال انتشار است؛ مگر اینکه استاندار گلستان برای این جایگاه تصمیماتی جدید را اتخاذ کرده باشد.

وی با تاکید بر اینکه برکناری نیروهای کارمد نمی تواند راه مجلس را برای برخی هموار کند، گفت: برخی از کاندیداهای احتمالی دور آینده مجلس با توهم و هراس از اینکه این فرماندار وابسته به یکی از نمایندگان ادوار گذشته است، خواهان برکناری این فرماندار می باشد در صورتی که در انتخابات متعدد شاهد صیانت از آرای کاندیداهای مختلف بودیم.

این منبع موثق یاداور شد: در این راستا(توهم وابستگی این فرماندار به یکی از نمایندگان) کاندیدای احتمالی برای این فرماندار چالش های متعددی ایجاد کرده است و در برخی از موارد شاهد برخی از مشاجره های سیاسی از سوی این کاندیدا نیز بوده ایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.