1396-07-16 19:02
1263
0
45013
غراوی و مسئول دفترش در مینودشت، چه می کنند؟

پرده برداری از پشت پرده های دخالت در شورای شهر مینودشت/ نماینده شرق گلستان کجای این پازل است؟

تحت فشار قرار دادن عضو شورای شهر مینودشت برای رای خاص و عدم تبعیت این فرد از این خواسته ها باعث جابجایی درون سازمانی این فرد شد!.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، کانال مینوخبر که منتسب به سایت مینوخبر شهرستان مینودشت است، با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود از پشت پرده هایی پرده برداری کرد که در نوع خود قابل تامل است.

این کانال تلگرامی پر مخاطب در بخشی از مطلب خود از دخالت های مسئول دفتر نماینده شرق گلستان و خود شخص نماینده در راستای رایزنی برای رای یک عضو شورای شهر به فردی خاص برای هیات رئیسه شورای شهر مینودشت خبر می دهد.

فارغ از اینکه این موضوع صحت دارد یا ندارد و بدون تایید و رد موضوع، در صورت صحت ادعای این کانال تلگرامی، جای تاسف دارد که نماینده ای به جای توجه به مشکلات عدیده مردم که می توان در آینده در این سایت یادآور شویم، روی چنین موارد سیاسی در یک شهرستان ریز شود که اینگونه با انتشار پشت پرده های موضوع، این امر باعث زیرسوال رفتن نماینده و مجموعه وی شود.

گذشته از موراد یاد شده، تحت فشار قرار دادن یک عضو شورای شهر که در اداره یا سازمانی مشغول به کار است، خارج از عرف سیاسی و اعتماد مردم این شهرستان است و انتقال درون سازمانی این فرد نیز در نوع خود قابل تامل بود.

gharavimino

گفتنی است این سایت جهت روشن تر شدن اذهان عمومی جوابیه نماینده شرق گلستان و مسئول دفتر وی را در صورت وصول منتشر می کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.