1396-05-22 09:04
1443
0
42662
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی کشور:

اعتبار ساخت درمانگاه مینودشت 8 میلیارد تومان برآورد شده است + تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی کشور، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان و شهرام غراوی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام حسینی امام جمعه مینودشت در ابتدای سومین جلسه شورای اداری سال ۹۶ شهرستان مینودشت گفت: بیکاری مانع ازدواج جوانان است. مسئولان فکر عاجلی برای حل این معضل آنان کنند تا آسیب های بیکاری گریبان گیر آنان و باالتبع آن جامعه نشود.

وی در ادامه عنوان کرد: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مینودشت زمین هم اهدا شد اما بعدها اعلام شد این زمین مناسب احداث درمانگاه نیست.

امام جمعه مینودشت تاکید کرد: درمانگاه تامین اجتماعی از درخواست های به حق مردم این منطقه است تا بخشی از مشکلات مردم در حوزه درمانی کم شود.

در ادامه شهرام غراوی نماینده چهار شهرستان شرقی استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق استان نیاز به توجه ویژه مسئولان مملکت دارد؛ آنان در تمام صحنه های انقلاب حضوری پر رنگ داشته اند.

وی افزود: شرق استان به پاس وجود اقوام مختلف از حیث وحدت بی نظیر است و همواره همراه نظام و رهبری بوده و هستند.

غراوی افزود: در یک سال اخیر شاهد حضور مسئولان مختلف کشوری در منطقه بوده ایم. از طرفیت های مسئولان باید استفاده کرد.

وی با گلایه از مسئولان ادارات شهرستان مینودشت، تصریح کرد: مسئولان شهرستان مسائل و مشکلات را کمتر عنوان کرده اند. مسائلی در دیدارهای اخیر با فرماندار و امام جمعه عنوان شد با این حال با اولویت بندی مشکلات شهرستان را به فرماندار اعلام کنید تا برای پیگیری به بنده اعلام کند.

عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی هم در این جلسه گفت: یکی از موارد پیگیری در شهرستان، احداث درمانگاه بود که این پروژه مصوب مجلس شد و در زمانی نیز کلنگ‌زنی آن صورت گرفت اما زمین اهدایی آن وضعیت مناسبی نداشت.

وی افزود: با وجود موافقت سازمان تامین اجتماعی، این موضوع به تعویق افتاد و امید داریم با تجهیز منابع مالی در سال آینده کلنگ‌زنی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: بیش از 43 میلیون نفر یعنی نیمی از جمعیت کشور مخاطب سازمان تامین اجتماعی هستند و بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر نیز بازنشسته و مستمری‌بگیر این سازمان هستند که با خانواده آنها 5 میلیون نفر جزء بازنشستگان و مستمری‌بگیران محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: ماهانه بیش از 6 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور جهت حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران و درمان توسط تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی کشور درباره تاسیس شعبه تامین اجتماعی در شهرهای گالیکش و مراوه تپه اظهار کرد: ما به دنبال دسترسی آسان مردم به خدمات و مکانیزه کردن برای کوتاه کردن مسیر دسترسی به بیمه‌شدگان هستیم تا حضور آنان کمتر شود و در عین حال خدمات مطلوبی دریافت کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: اعتبار درمانگاه مینودشت 8 میلیارد تومان برآورد شده و در حال حاضر مجوز آن نیز اخذ شده و منتظر تخصیص منابع مالی در سال آینده هستیم.

تاج الدین اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد ضمن حفظ نظام درمانی خود، تجهیز و توسعه و عمق بخشی خدمات خود را نیز ارتقاء بخشد.

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

عکس: بهزاد پسرکلو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.