1396-05-13 19:45
3139
0
42337
در روز جشن تولد امام رضا(ع)

بانوان مینودشتی ، از کرامات امام رضا(ع) بهرمند شدند

يا امام رضا(ع)به کوي تو هر جا که پا مي گذارم،همان جا دل خويش جا مي گذارم!!

به گزارش گلستان ما ؛ امروز تنها مشهد جشن تولد آقا رو برگزار نکرد،بلکه اين تمام دنيا بود که در تولد آقا علي بن موسي الرضا (ع)به شادي  و گرمي اين روز را بپا داشت، ممکن نيست زائر امام رضا(ع)  بشي و رحمت و مهرباني آقا را تجربه نکرده باشي !!شهرستان مينودشت هم به همت بانوان اين شهر،  از اين برکت و رحمت بي نصيب نماند!!

سفرهاي صلوات بانوان اين شهرستان که در هر مناسبت از تولد تا شهادت ائمه برگزار مي شود. امروز هم به نام امام رضا(ع) 31 سفره صلوات گسترده شده است  زيرا 31 نفر حاجت روا شده اند و در اين روز مبارک گرد هم جمع شده اند تا با برگزاري نذر سفره صلوات هايشان  مورد لطف ائمه و امام رضا(ع) قرار بگيرند تا ساير حاجتمندان نيز از اين خوان گستره صلوات و نورانيت مجلس بهرمند شوند تا حاجتي ديگر و سفر هاي صلوات ديگر !!!

بانوان در دسته هاي چند نفري وارد منزل حاج فاطمه مصطفوي مداح اهل بيت مي شوند و صد سلام صلوات با خود به همراه دارند آنان جعبه هاي شيريني و شکلات را  براي شادي و برآورده شدن حاجت هايشان با خود آورده اند.تا ديگران را هم در شادي خود سهيم کنند. بارها گفته شده در اين مجلس صلوات،  بسياري از عزيران حاجت گرفته اند.

امروزهم با 31نفر حاجت گرفته اند و برسر سفره صلوات نشسته اند.پاي حرف هر کدوم که بنشيني از برکت اين سفره صلوات مي گويند برخي هم در دل نگه داشته اند و بر زبان جاي نمي کنند که چه حاجتي داشته اند. خانمي مي گويد: خواهرم دراين مجلس صلوات ازدواج موفقي داشت آن ديگري اشاره دارد به حرمت همين سفر مريضي و گرفتاريم برطرف شده و...

0۱۵

0۱۵ 1

0۱۵ 2

0۱۵ 3

مادراني که پس از سالها انتظار بچه دار شده بودند

اما بهترين چيزي که جالب به نظر مي رسيد مادراني بودند که پس از سالها انتظار حاجت بچه دار شدن را در اين سفره گرفته بودند و همراه نوزادان خود در اين محفل حضور داشتند، آنان  با افتخار و رضايت کامل آمده بودند تافرزندشان در جشن آقا اما م رضا (ع) و سفر هاي صلوات حاجتمندان متبرک شود. از نام هايشان که مي پرسيدي حسين ،علي، آرش، فاطمه و.. نام گرفته بودند.برخي مادربزرگ ها هم از داشتن نوه هايي که هنوز متولد نشده اند خبر مي دادند  دوقولو و سه قلو شدن آنها هم  شيريني اين برکت سفر ها را بيشتر مي کرد.

خلاصه کرامات آقا امروز بسيار پر بار بود امروز زيبايي معنوي در زيبايي مادي نمايان شد.اما مداحي و مولودي خواني هم بخش ديگر اين مراسم بود که بانوان بعد فرستادن هزاران صلوات با مداحان هم نوا شدند و در اين محفل براي يکديگر طلب حاجت کردند باشد تا در محفلي ديگر و بر آورده شدن هزاران حاجت ديگر به حرمت و برکات کرامات ائمه (ع) بويژه اقا علي بن موسي الرضا (ع)

يا امام رضا(ع)

به کوي تو هر جا که پا مي گذارم،همان جا دل خويش جا مي گذارم،مبادا براني که با صد اميد،قدم در حريم شما مي گذارم....

يا امام رضـــــــــــا" اگر بناست که لطف کسي به ما برسد .... .خدا کند فقط از جانب شما برسد.....نخواه منت بيگانه بر سرم باشد..... .خوش است خير هميشه ازآشنا برسد... .

رقيه بشارت نيا

 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.