1397-07-30 11:20
1879
0
58070
تاجی قره جه تاییدکرد؛

تغییر فرماندار مراوه‎تپه/ داماد نماینده شرق استان، فرماندار مراوه‎تپه شد/ تاجی قره‎جه به مدرسه می‎رود

داماد نماینده شهرستان های شرق استان گلستان، به عنوان پنجمین فرماندار جدید شهرستان مرزی مراوتپه منصوب شد.

به گزارش گلستان ما، یازمراد کوسه غراوی داماد شهرام کوسه غراوی نماینده شهرستان های شرق استان گلستان به عنوان پنجمین فرماندار جدید شهرستان مرزی مراوتپه منصوب شد.

طبق گفته اسماعیل تاجی قره جه فرماندار سابق مراوتپه قرار بود مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید این شهرستان ساعت 12:30 امروز با حضور احسان مکتبی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان در سالن شهرداری مراوه تپه برگزار شود.

یازمراد کوسه غراوی فرماندار جدید که هم سابقه فعالیت در تهران بزرگ را داشته و هم با شهرستان مرزی مراوه تپه آشنایی دارد و زاده همین آب و خاک بوده و به خصوص قرابتی که با نماینده شرق گلستان دارد، احتمالا اتفاقات زیباتری را در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان مرزی مراوه تپه رقم خواهد زد.

یازمراد کوسه غراوی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران بوده و تا قبل از پذیرش مسئولیت فرماندری مراوه تپه، ریاست بخش آموزش اداره کل منابع طبیعی استان گلستان را برعهده داشته است. 

وی تعامل با اصحاب رسانه را برای توسعه منطقه ضروری می داند.

تاجی قره‎جه به مدرسه می‎رود

اسماعیل تاجی قره جه فرماندار سابق مراوه تپه، مدرسه را مقصد بعدی خود عنوان کرد.

از اقدامات اسماعیل تاجی قره جه فرماندار سابق مراوه تپه می توان به پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته او با سایر مسئولین برای سرعت بخشیدن و به نتیجه رسیدن پروژه هایی که از قبل فعالیت وی  آغاز شده بود، نام برد.

پروژه های آب رسانی، گازرسانی، مخابرات، توسعه شبکه دیجیتال، جاده و مراکز درمانی مانند درمان بستر و بیمارستان، سد و ... از جمله فعالیت های مختلفی بوده که در دوره فرماندار سابق شهرستان مرزی مراوه تپه به خوبی در حال پیگیری بوده و برخی از آنها هم به سرانجام رسیده است.

البته در این بین تلاش های سایر مسئولین هم به خصوص پیگیری های نمایندگان مجلس در تسریع به انجام رسیدن پروژه ها موثر بوده است.

تصاویر مراسم تکریم و معارفه

naztaji1

naztaji

naztaji0

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.