1396-12-14 11:44
923
0
51226
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مراوه تپه:

3275 خانوار مراوه ای تحت پوشش کمیته امداد امام قرار دارند

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مراوه تپه در سالروز تاسیس این نهاد انقلابی گفت: 3275 خانوار مستضعف مراوه ای تحت پوشش این نهاد قرار داشته و از خدمات آن بهره مند می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، عباسعلی قربانی، رئیس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مراوه تپه گفت: 14 اسفند ماه سالروز دستور حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مبنی بر تاسیس کمیته امداد می باشد.

قربانی ادامه داد: هدف از تاسیس این نهاد مقدس، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی، تقوبت و رشد ایمانی و اعتقادی نیازمندان و محرومان جامعه با ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی را می توان نام برد.

وی ادامه داد: در شهرستان مراوه تپه 3275 خانوار را تحت پوشش خدمات حمایتی خود قرار داده است.

رئیس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مراوه تپه عمده فعالیتها این نهاد در بخشهای اشتغال، فرهنگی، درمان، احداث و تعمیر مسکن، جهیزیه، مشاوره، زنان سرپرست خانوار، بهداشت عمومی و ... برشمرد.

قربانی گفت: از 14 تا 21 اسفند ماه هر سال به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده که ما نیز در این هفته برنامه های خاصی را تدارک دیده ایم.

وی در خصوص برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در مراوه تپه هم گفت: همکاران ما از روز 14 اسفند ماه آماده دریافت کمکهای نقدی و کالایی مردم جهت اجرای طرح احسان و نیکوکاری می باشند.

قربانی اضافه کرد: همچنین در روز 16 اسفند ماه هم اجرای نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در تمام مدارس شهرستان را در پیش داریم که ان شاء الله اهدای جوایز مسابقه فرهنگی مطرح شده در سایت راه اترک را نیز در این روز خواهیم داشت و روز پنج شنبه نیز برنامه اجرای پایگاههای ثابت و سیار جشن نیکوکاری را در تمام سطح شهرستان داریم.

قربانی در پایان نیز گفت: مردم خیر و عزیز ما می توانند کمکهای خود را از طریق سامانه الکترونیکی #179*8877* نیز واریز نمایند.

جهت کسب اطلاعات شرایط مسابقه مربوط به سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، خبر این مسابقه را در همین سایت راه اترک بخوانید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.