1396-09-13 14:27
825
0
47400
امام جمعه قازانقایه:

ان شاء الله به همین زودی، نابودی اسرائیل را جشن خواهیم گرفت

امام جمعه اهل سنت قازانقایه در مراسم جشن بزرگ وحدت گفت: همان طور که این روزها جشن پیروزی نابودی داعش را گرفتیم، ان شاء الله به همین زودی جشن پیروزی نابودی رژیم صهیونیستی را هم بگیریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حاج ناصرآخوند قزل، امام جمعه قازانقایه در مراسم جشن بزرگ وحدت در کلاله گفت: امروز روزی است که نور دیده ما حضرت محمد(ص) از مادر پاکش، از شجره طیبه ای پاک، پا به عرصه حیات گذاشت.

آخوند قزل ادامه داد: در آن روز جاهلیت چنان بود که مرد جاهل عرب می گفت اگر من امروز نتوانم کسی را بکشم برادرم را خواهم کشت.

وی افزود: آن نور بزرگ آمد و حجاز را به نور تبدیل کرد و بزرگترین امپراتوری های جهان از تمدن اسلام شگفت زده شدند.

آخوند قزل در خصوص انقلاب اسلامی هم افزود: امروز چه چیزی ما را پیروز کرد؟ آنچه ما را در تمام صحنه ها پیروز کرد جذب قلوب مومنین بود.

امام جمعه قازانقایه گفت: اکنون در عرصه مبارزه با داعش و رژیم صهیونیست شیعه و اهل سنت در  کنار هم با عشق و محبت آمده بودند و توانستند این گروهک تکفیری را شکست دهند.

وی ادامه داد: امروز اسراییل اگر در بیروت جنایت می کند، سردار سلیمانی ما، چنان کاری کند و لباس رزمش را بپوشد و همان طور که جشن پیروزی نابودی داعش را گرفتیم، به همین زودی جشن پیروزی نابودی رژیم صهیونیستی را هم بگیریم.

جشن بزرگ وحدت در مصلی حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه اسلام با حضور خیل عظیم مردم شیعه و اهل سنت منطقه برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.