1396-08-30 20:02
1045
0
46827
حجة الاسلام امیرشاهی:

بسیج و بسیجیان یک نیروی راهبردی کارآمد در مقابل استکبار جهانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: بسیج و بسیجیان یک نیروی راهبردی هستند که در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج یک نهاد مقدس و انقلابی بحساب می آیند که مایه ی افتخار و عزت برای ایران اسلامی است و بعنوان یک بازوی انقلابی، مقتدر و جسور برای نظام اسلامی و مردم عزیز کشورمان بحساب می آید.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی مهمترین رسالت بسیج را دفاع از مظلومان عالم، آرمان های انقلاب اسلامی و ارائه برنامه ها در چهارچوب اسلام ناب محمدی(ص) دانست و تصریح کرد: بسیج و بسیجیان با توجه به اینکه در سطح جامعه، فعالیت های فرهنگی دارند و اجرا می کنند، از مسائل اجتماعی همچون رسیدگی به محرومان و مستضعفان جهان غافل نیستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه خاطر نشان کرد: امروز این بسیج و بسیجیان هستند که بعنوان یک نیروی راهبردی در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده اند و به همین دلیل است که مستکبران جهان از ما بیمناک هستند.

امیرشاهی در پایان تاکید نمود: امروز ما بر این باور هستیم که تنها راه نجات کشور و مشکلات آن، فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی و انقلابی گری در همه عرصه ها است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.