1396-07-18 15:00
1153
0
45098
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه تاکید کرد؛

ضرورت توجه بدون تبعیض به کودکان استثنایی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص ارتباط با کودکان استثنایی بر ضرورت توجه به این کودکان البته توجه بدون تبعیض تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه از مدرسه استثنایی شهرستان مراوه تپه دیدار نمود.

وی در خصوص کار برای این دانش آموزان گفت: امروزه یکی از مهمترین دغدغه های فکری و ذهنی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، باید توجه و مداقه ویژه نسبت به نیازهای ویژه دانش آموزان استثنایی و پیگیری مسائل و مشکلات آن ها باشد و همچنین باید با ایجاد امکانات لازم، بستر مناسبی برای تعلیم ، تربیت و پیشرفت تحصیلی این عزیزان فراهم کرد .

estes1

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: دانش آموزان استثنایی به جهت شرایط و مسائل جسمی و روحی خاصی که دارند ، دانش آموزان بسیار حساس به حساب می آیند . این عزیزان همواره مورد ، عدم توجه و درک توسط والدین و جامعه قرار می گیرند ، بعضا مسائلی همانند تبعیض ، مقایسه ، دلسوزی های نا به جا و ..... در رابطه با آنان وجود دارد .

estes3

estes2

حجت الاسلام امیر شاهی ، با بیان اینکه ما باید حق و حقوقی که این عزیزان که بر گردن ما دارند را بطور کامل برآورده کنیم ، در پایان تصریح نمود : دانش آموزان استثنایی از ما انتظار دارند که ما، شرایط جسمی و روحیشان را به خوبی بشناسیم ، به نیازهای آنها توجه کنیم ، ارتباطمان را با این عزیزان تصحیح کنیم و با استفاده از تمامی منابع و امکانات و همچنین با همکاری تمامی نهاد ها و دستگاه ها به حمایت وتوانبخشی این دانش آموزان کمک کنیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.