1396-06-10 16:04
986
0
43505
مدرس حوزه و دانشگاه:

فکر غلط اضافی هم نباید به ذهن دشمن برسد/ بسیاری بدلیل عدم جهاد با نفس در دقایق پایانی عمر منحرف می شوند

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: ساک مجاهدان و مبارزان با دشمن باید همیشه بسته باشد تا حتی فکر غلط اضافی هم به ذهن دشمن نرسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام عباس گرزین، مدرس حوزه و دانشگاه در حاشیه نماز عید قربان در گرگان گفت: عصاره همه دستورات و حکمت ها و فرامین الهی در یک جمله خلاصه شده و آن این است که برای خدا قیام کنید.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در حق شهید حججی، ابراز کرد: مجاهده و قیام در راه خدا باعث می شود که یک فردی در سن 25 سالگی در میان تعداد کثیر عالمان و بزرگان اسلام، به تعبیر نائب امام زمان(عج) حجت خداوند برای جهانیان شود.

حجت الاسلام گرزین تصریح کرد: حجت خداوند شدن بی حکمت نیست، شوخی نیست، این جوانان خدا را باور کردند و خدا این باور را در حق آنان محقق کرد.

مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مراقب باشید اشک ها و عبادتتان تهی و بی محتوا نباشد مراقب باشید عبادت خود را کم نفروشید مراقب باشید سر سفره چه کسی سینه می زنید حواستان باشد برای چه مناجات می کنید.

وی افزود: جهاد در راه خدا سه نوع است نوع اول جهاد اکبر است که مبارزه با نفس است خیلی ها بدلیل نقص در جهاد با نفس خود در دقایق پایانی عمر منحرف می شوند.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: دومین جهاد جهاد کبیر است، خداوند در سوره قرآن در تشریح جهاد کبیر می فرماید که شما حق ندارید از کفار اطلاعت کنید، حق ندارید در برابر کفار تسلیم شوید، اگر تسلیم خدا شوید مانند شهید حججی یک قطره خون شما در دل میلیون ها بچه مذهبی ولوله ای ایجاد می کند که میلیون ها ابزار نمی توانند چنین تحولی ایجاد کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: سومین جهاد جهاد اصغر است که به معنای مبارزه عملی است یعنی ساک مجاهدان باید همیشه بسته باشد تا حتی فکر غلط اضافی هم به ذهن دشمن نرسد، باید همیشه در برابر تهدید کفار آماده مبارزه بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.