1396-04-11 15:34
1154
0
40947
علی رغم تلاش های نماینده مردم شرق گلستان؛

مشکل مسکن مهر مراوه تپه، لاینحل باقی می ماند؟/ عدم همکاری هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن مهر با غراوی

تلاش های نماینده مردم شرق گلستان هم تا کنون مشکل مسکن مهر مراوه تپه را حل نکرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، خیلی از ساکنین مسکن مهر در خصوص هزینه های جدید مسکن و ادعاهای پیمانکاران گلایه دارند و عنوان کرده اند که طبق تسویه انجام شده در سال های قبل، نباید دیگر هزینه ای را ساکنین تقبل نمایند.

مقداری از هزینه های جدید ایجاد شده مبنی بر عدم پرداخت مبلغ تعهد شده استانداری در پروژه ی مسکن مهر مراوه تپه می باشد.

ساکنین پروژه مسکن مهر مراوه تپه بیش از 6 سال است که در این پروژه ساکن شده اند و سال هاست که اقساط خود را پرداخت کرده اند، ولی هنوز تعیین تکلیف نشده اند.

دوم دیماه سال گذشته بود که شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان برای حل این موضوع به شهرستان آمد و در جلسه ای به صحبت های مردم و اعضای هیات مدیره شرکت، گوش کرد و در نهایت مقرر شد که هیات مدیره گزارش کاملی از وضعیت مسکن مهر به نماینده مردم ارائه دهد که طبق تماس های گرفته شده سایت راه اترک با نماینده شرق استان، تا این تاریخ، هیچ گزارش جامعی از سوی هیات مدیره به نماینده داده نشده است.

18 بهمن 1395 هم که با نماینده مردم شرق گلستان تماس گرفته بودیم، وی بر این نکته تاکید کرد که هیات مدیره گزارش جامعی نداده و منتظر گزارش هیات مدیره می باشد.

الان حدود 6 ماه از تاریخ جلسه مردم و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی گذشته ولی هنوز اتفاقی برای حل مشکل ساکنین مسکن مهر نیافتاده است.

مردم ضمن تشکر از افراد و مسئولینی که پیگیر حل مشکل آنان هستند به خصوص نماینده مردم شرق استان، منتظرند که مسئولین دولت، تدبیری کنند و مشکل آنها را حل نمایند.

ما منتظر پاسخ مسئولین هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.