1396-02-16 15:36
1236
0
38683
رئیس اداره تبلیغات شهرستان مراوه تپه:

فنی‎و‎حرفه‎ای در خصوص مهارت‎آموزی و اشتغال‎زایی نسل جوان همت خود را به کار ببندد

رئیس اداره تبلیغات شهرستان مراوه تپه گفت: اداره فنی و حرفه ای یکی از مهمترین دستگاه ها و نهاد هایی است که امر خطیر و مهم آن مهارت آموزی و اشتغال زایی نسل جوان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی طی یک نشست صمیمی با مهندس پارسا ریاست اداره فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: امروزه یکی از مهمترین مسئولیت های ما با توجه به اوضاع و شرایط اقتصادی جهان و کشور خود در راستای عملی و اجرایی شدن شعار سال « اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال » نام گذاری شده است ، تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان به سمت کسب مهارت آموزی و تشویق و ترغیب جوانان به سمت اشتغال زایی است.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: باید از نیروی انسانی جوان که تعلیم دیده و مهارت یافته در زمینه فعالیت های فنی و حرفه ای هستند استفاده لازم را ببریم. بعبارت دیگر با توجه به شتاب تغییرات و تحولات روزافزونی که در جهان مشاهده می کنیم بایستی ما از نیروی انسانی و سرمایه های خود با بینش عمیق، درایت و خلاقیت درجهت رشد و بالندگی جامعه خود تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه مهمترین هدف در سازمان فنی و حرفه ای را تعلیم درست مهارت های فنی دانست و تصریح نمود: سازمان فنی و حرفه ای باید با ایجاد یک برنامه ای ، که تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان را در جهت اشتغال و کار کردن را به همراه دارد به آموزش و تعلیم مناسب و کسب مهارت های فنی و حرفه ای بپردازد به طوری که جوان، که کار کردن جوهره یک مرد محسوب می شود را در وجود خود ایجاد کند و از کار کردن و کسب مهارت های فنی مهم لذت ببرد.

حجت الاسلام امیر شاهی در پایان تاکید نمود: اداره فنی و حرفه ای یکی از جمله مهمترین دستگاه ها و نهاد هایی است که امر خطیر و مهم مهارت آموزی و اشتغال زایی برگردن او نهاده شده است اما مهمترین بحث اینست که دیگر دستگاه ها و نهاد ها نیز باید در راستای تحقق این امر همراه با اهدافش با این اداره همکار و همیار شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.