1395-12-30 20:02
1753
0
36820
ظهر امروز رخ داد؛

درگیری شهردار گالیکش با 2 شهروند / استفاده شهردار از اسپری فلفل!

شهردار گالیکش بعد ازظهر امروز اقدام به افشانه اسپری فلفل به سمت یکی از جوانان شهر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، به گفته شاهدان عینی بعدازظهر امروز یکی از شهروندان این شهر که برای رفع مشکلی به شهرداری مراجعه کرده بود پس از حضور «سید علی اصغر موسوی» در شهرداری به سمت وی می رود و سوالش را مطرح می کند.

شهردار که در حال رفتن به سمت اتاقش بود به ناگاه برمی گردد و اسپری فلفل را به سمت این جوان حدودا 25 ساله افشانه می کند!

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگار فارس با تائید استفاده شهردار گالیکش از افشانه (اسپری دفاع شخصی) گفت: شهردار در اظهاراتش اعلام کرده با توجه به تهدیداتی که در گذشته از سوی افراد صورت گرفته، پس از نزدیک شدن آنها احساس خطر کرده و برای دور کردن آنها از خود از افشانه استفاده کرده است.

تجری گفت: پس از وقوع این حادثه و تماس با پلیس 110، نخستین گشت انتظامی به محل اعزام شده و رئیس کلانتری نیز برای مدیریت موضوع و کسب تکلیف از مقام قضایی در محل ساختمان شهرداری حاضر شد.

وی تاکید کرد: با هماهنگی دادستان و قاضی کشیک مقرر شد افراد در کلانتری محل حاضر شده و با طرح موضوع در درجه اول تلاش شود با توجه به قرار دادشتن در ایام نوروز، موضوع به صلح و سازش انجامد و در غیر اینصورت با کسب تکلیف از مقام قضایی، اقدامات قضایی و انتظامی پیگری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش در پایان ابراز کرد: پلیس مجری قانون است و هرچه در قانون مقرر شده باشد توسط ضابطان قضایی اجرا می‌شود و در این موضوع نیز هماهنگی کامل با مقام قضایی انجام شده است.
گفتنی است؛ این جریان با رضایت طرف های درگیر لحظاتی پیش پایان یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.