1395-12-24 15:02
1174
0
36567
حجة الاسلام امیر شاهی:

اجرای اقتصاد مقاومتی مرهون همت یک ایرانی را میطلبد/ توجه به توانایی داخلی رمز موفقیت در اقتصاد است

رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه گفت: ما نباید انتظاری از دولت داشته باشیم، اجرای اقتصاد مقاومتی دست فرد فرد ایرانی است، همت یک ایرانی اقتصاد مقاومتی را رونق می بخشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم مقام عظمی ولایت در خصوص اقتصاد و معیشت مردم است. این دغدغه به حدی است که امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) بحث اقتصاد مقاومتی و راهکارهای آن را بیان نمودند. رهبری و مردم ایران اسلامی نیز انتظار دارند که دولت به این امر مهم توجه داشته باشد و برنامه ریزی ویژه ای در رابطه با آن بکند .

وی در ادامه بیان داشت: پس از توافق برجام خصومت آمریکا با کشور ما نه تنها کاهش نیافت بلکه این دشمنی و ابعاد آن زیادتر شد . آمریکا پس از برجام سعی و تلاش خود را در جهت نفوذ از زوایای مختلفی چون سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی دوچندان کرد تا کشور ما را ضربه بزند .

امیر شاهی خاطر نشان کرد: اما ما باید همیشه به خاطر داشته باشیم که جوانان و رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس چه کردند و اینکه دنیا را به زانو درآوردند، این نشان از این دارد که رمز موفقیت در دستان خودمان ، جوانان و مردم ایران اسلامی است نه بیگانگان . در آن دوران مقدس افراد متخصص در زمینه هایی چون پزشکی ، مهندسی و علوم مختلف حضور داشتند و چون امام امت روی آن ها حساب باز کرده بود ما موفق به شکست باطل و به زانو در آوردن مستکبران عالم شدیم . 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود : تحریم های اقتصادی که آمریکا علیه ما داشت اگر هر کشور دیگری به غیر از ما بود فلج می شد و از بین می رفت اما ما چون رهبری با تدبیر و نظریه ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی و چون باور و اعتقاد داریم باعث شد که روی پای خودمان بایستیم و دست نیاز به روی بیگانگان دراز نکنیم .

وی با بیان این مطلب که هر وقت دست نیاز به سمت بیگانگان دراز کرده ایم تحقیر شده ایم متذکر شد: تجربه نشان داده است که هر وقت ما دست نیاز به روی بیگانگان دراز کردیم آن بیشتر اجیر شده و فشار زیادی بر ما داشته اند،  این نشان می دهد که ما باید روی خودمان، جوانان و اقتصاد خودمان حساب باز کنیم و آن را تقویت کنیم .

حجت الاسلام امیر شاهی در پایان تاکید کرد : با خرید جنس درجه یک ایرانی و تقویت از تولید داخلی و حمایت از سرمایه گذار و تولید کننده ایرانی ما می توانیم اقتصاد خود را رشد دهیم . کشور ما الحمدالله ظرفیت ها ، استعدادها و توانایی های زیادی در عرصه های مختلف دارد اما چیزی که مهم است اینست که ما باید به جوانان ، افراد متخصص و متفکران میدان دهیم و از این ظرفیت ها استفاده کنیم و یک اقتصاد وابسته به توانایی ها و ظرفیت های خودمان را ایجاد کنیم و آن را به کشور های دیگری که تحت سلطه بیگانگان هستند نشر دهیم تا از سلطه بیگانگان رهایی یابند . رمز موفقیت ما اقتصاد مقاومتی و اقتصاد جهادی است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.