1395-11-13 11:56
1478
0
34567
امام جمعه اهل سنت مراوه تپه:

امام راحل برای ایران اسلامی نعمت الهی بود/ برای مردم و به مردم خدمت کنید

امام جمعه مراوه تپه گفت: برای امام باید صدقه و صلوات فرستاد که ایشان حقیقتا برای ایران اسلامی نعمت الهی بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حاج آخوند غراوی فر، امام جمعه مراوه تپه روز گذشته میزبان مسئولین شهری و شهرستانی مراوه تپه بود.

امام جمعه مراوه تپه در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل رحمه الله علیه گفت : ما باید قدردان نعمت امنیت و وحدت در جمهوری اسلامی ایران باشیم. اگر آزادی بیان داریم قدردان باشیم و به حرف های صهیونیست ها گوش ندهیم و همواره باید برای مردم خدمت کنیم.

didarjosoni1

امام جمعه مراوه تپه ادامه داد: امام خدمت کرد نه حکومت ایشان زحمات زیادی کشید. کمیته امداد را برای کمک به مستضعفین تاسیس کرد و لغو کاپیتولاسیون کرد چون از آینده خبر داشت. برای امام باید صدقه و صلوات فرستاد که ایشان حقیقتا نعمت الهی بود برای ایران اسلامی .

حاج آخوند غراوی فر افزود: یاد و نام امام لازم و ضروری و همیشه باید منویات ایشان سر لوحه کارمان باشد . یکی از کارهای که ما می توانیم در قبال زحمات زیاد امام انجام دهیم این است که از نائب بر حق او رهبر عزیز و پیامبر وحدت در زمان حال پیروی و تبعیت کنیم .

وی در پایان گفت: امام با شجاعت و در عین حال با کرامت برای تشکیل حکومت اسلامی تلاش کرد. من بعنوان یک شهروند نسبت به امام و رهبری و حکومت اسلامی ایران پایبند هستم . شما مسئولین باید در همه کارهایتان مطابق فرمان خدا، قرآن و رهبر عزیز عمل کنید . یادتان باشد برای مردم و به مردم خدمت کنید .

didarjosoni3

didarjosoni2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.