1398-02-12 16:04
1715
0
62961
گزارش؛

پنجمین همایش شوراهای اسلامی در علی آباد کتول + تصاویر

پنجمین همایش بزرگداشت روز شوراها با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهرها و روستاهای علی آباد کتول در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول در همایش روز شوراهای این شهرستان با تبریک این روز به شوراهای اسلامی شهر و روستا، امنیت را عدالت آفرین توصیف کرد و گفت: برقراری امنیت جانی، مالی، اقتصادی و نشاط در جامعه از ضروریات است.

حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز در این همایش، شورا ها را محور وفاق و دوستی در جامعه دانست و گفت: شوراها نباید مسائل قومی و جناج بندی های سیاسی را در شورا ها دخالت دهند، چرا که انتخاب شهردار و دهیار قوی و دور از چنین مرزبندی هایی، سبب توسعه و رونق منطقه می شود.

توسعه گردشگری عامل توسعه پایدار

وحیده مزیدی عضو شورای اسلامی شهر علی آباد کتول نیز توجه به مواد ۸۰ و ۳۴ قانون شوراها را خواستار شد و اذعان کرد: توسعه گردشگری، عامل توسعه پایدار شهر است.

ابوالفضل تجری نماینده شوراهای بخش کمالان هم در این هماش به تشریح مشکلات روستاهای منطقه پرداخت و توجه مسئولان به این بخش را خواستار شد.

مسئولان به خواسته های روستاییان توجه کنند

ابراهیم زنگانه نیز به نمایندگی از شوراهای بخش مرکزی این شهرستان، جبران خسارت های کشاورزی را از مسولان خواستار شد و گفت: هماهنگی جهت جلوگیری از برداشت بی رویه از رودخانه ها، لایروبی رودخانه ها، توسعه جاده های بین المزارع، ساخت آب بندان، تسهیل کشت گیاهان دارویی، توزیع کود و بذر اصلاح شده، توجه به آب شرب روستا ها و شناسایی نقاط حادثه خیز در جاده های روستایی از مهمترین خواسته های ساکنان روستاهای دهنه زرین است.

صدور 14 هزار سند روستایی در علی آباد کتول

زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان نیز در این مراسم از صدور 14 هزار سند روستایی در شهرستان علی آباد کتول خبر داد و با اشاره به فعالیت های عمرانی در این شهرستان گفت: تلاش برای اجرای طرح هادی در تمام روستا ها ادامه دارد.

شوراها دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنند

اسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: مقایسه تصاویر روستاها قبل از راه اندازی شوراها با تصاویر جدید، نشان از عظمت و ابهت کار شوراها در منطقه دارد.

وی با تاکید بر لزوم بازگو کردن عظمت، دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی توسط شوراهای اسلامی، گفت: امروز بسیاری از روستاهای شهرستان علی آباد کتول دارای امکاناتی نظیر راه روستایی، آب آشامیدنی، اینترنت، خانه بهداشت و … هستند که این امر سبب شده کمترین آمار مهاجرت از روستا به شهر را در این شهرستان شاهد باشیم.

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

shora1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.