1397-07-23 10:58
1469
1
57852
گزارش؛

اعتراض دانشجویان ترم یک دانشگاه علی‎آبادکتول به لغو قبولی‎شان / قبول شدند یا نشدند؟ + تصاویر

امروز جمعی از دانشجویان قبولی دانشگاه آزاد علی آباد کتول به اعلام مجدد اسامی قبولی که منجر به عدم پذیرش آنان شده است اعتراض کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ دانشجویان قبول شده دانشگاه آزاد علی آباد کتول که در قبولی های ذخیره این دانشگاه پذیرش شده بودند با پیامکی مواجه شدند که اسامی قبولی های ذخیره این دانشگاه مجدد اعلام می شود و دانشجویان باید به سایت سنجش مراجعه کنند .

دانشجویانی که تمام مراحل پذیرش خود اعم از پرداخت شهریه وانتخاب واحد را انجام داده بودند و بیش از دوهفته نیزسر کلاس ها حاضر شدند به یکباره از عدم پذیرش خود در واحد مربوطه شوکه شدند .

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۱۵ ۱۰ ۰۱ ۲۱

یکی از دانشجویان معترض در گفتگ با خبرنگار ما می گوید: از قبولی دانشگاه دولتی خود انصراف داده است و به دلیل کاربردی تر بودن رشته قبولی در دانشگاه آزاد ثبت نام کرده است .

وی افزود: بیش از چندمیلیون تا الان هزینه شهریه داده ام اما به ما می گویند که دیگر دانشجوی اینجا نیستید.

دانشجوی دیگر از شهرستان دیگر است که می گوید: نمی دانم باید با چه رویی به شهر خودمان برگردم .مادرم برایم آش پشت پا پخته و با یک مهمانی راهی دانشگاه شده ام و اکنون باید بگویم که اصلا دانشگاه قبول نشده ام .

وی می افزاید: چرا باید الان که از یکماه از سال تحصیلی گذشته است و ما انتخاب واحد کرده ایم و کد دانشجویی داریم بگویند اشتباه شده است.

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۱۵ ۱۰ ۴۸ ۱۱

این دانشجو که مدعی است اگر به شهرش باز گردد خودکشی می کند می گوید: چرا باید اشتباه مسئولان را ما پس بدهیم.چرا باید اعلام کنند و بعد بگویند اشتباه شده است. این اصلا منطقی نیست.

اما مادر یکی از دانشجویان که از شدت ناراحتی با خبرنگار ما سخن می گفت؛ افزود: با روح و روان فرزندان و خانواده ها بازی شده است  و ما  تا مرز سکته پیش رفته ایم.

او ادامه می دهد: مگر می شو اعلام کنند و بعد بگویند اشتباه شده آنهم زمانی که بچه ها از دانشگاه های دیگر انصراف دادنه اند و تا یک سال حق شرکت در کنکور از آنها سلب می شود.

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۱۵ ۱۰ ۰۱ ۲۲

این مادر می افزاید: یکی از مسئولان دانشگاه آزاد علی آباد انتشار نتایج دوم را درست اعلام کرد و در بین دانشجویان معترض گفت: در اعلام قبولی قبلی اشتباه شده  است.

او ادامه داد: او به دانشجویانی که اصرار می کردند از آنجا خارج نمی شوند، گفته؛ می توانید سر کلاس ها بیاید اما نمی توانید در امتحانات شرکت کنید .شما دانشجوی این دانشگاه نیستید.

به گزارش کلاس بیست؛ اعتراض دانشجویان گلستانی به اعلام مجدد نتایج دانشگاه آزاد علاوه بر تحمیل هزینه های دوباره ضربه روحی جبران ناپذیری به دانشجویان زده است می طلبد مسئولان این دانشگاه هرچه سریعتر به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

وحید

لطفا پیگیری کنید این خبرو

0
0
پاسخ
1397-07-23 15:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.