1397-06-05 18:39
3243
0
56464
با حضور فرمانده سپاه نینوای گلستان برگزار شد؛

آیین معارفه فرمانده جدید سپاه علی آباد کتول + تصاویر

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول با حضور فرمانده سپاه نینوای گلستان و نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه علی آباد کتول با حضور سردار معرفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه علی آباد کتول، هدایتی کتولی فرماندار، محمدی رییس دادگستری و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای ان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ مجید زمانی از سوی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه علی آباد کتول معرفی از از زحمات سرهنگ دوم محمود بیات کوهسار فرمانده سابق این ناحیه قدر دانی شد.

سردار حسین معروفی در این مراسم گفت: از تلاش ها و مجاهدت های 4 ساله سرهنگ بیات در این شهرستان متدین و انقلابی، قدردانی کرده و دعا می کنم به حق امام هادی (ع)، خداوند به ایشان آبرو عطا کند.

وی عدم ارایه گزارش عملکرد سرهنگ بیات در آیین تکریمش علیرغم اقدامات جهادی که در سال های خدمت در شهرستان علی آباد کتول داشت، را حرکتی زیبا توصیف کرد و گفت: پاسدار، رسالت محور است. نباید مکان و زمان برایش مهم باشد. کار ما در محضر مردم است و دوربین الهی فعالیت های ما را ثبت و ضبط می کند و در سرازیری قبر ما را کمک کند.

سردار معروفی همچنین گفت: سرهنگ مجید زمانی، عزیزی پرکار با تلاش و با تعامل است که خدمت مسئولین، علماء و بسیجیان شهرستان علی آباد کتول به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی می شود.

برای کنار مردم بودن نیازی به دستور نیست

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در ادامه خطاب به فرمانده این شهرستان تاکید کرد: برای کنار مردم بودن نیازی به دستور من ندارید. سپاه و بسیج برای حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی و کمک به مردم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی شایسته سالاری مطرح است، گفت: در مدیریت اسلامی، مدیر اتوبوسی و قومی جایی ندارند. مدیر باید خویشتن دار باشد، کمرش باید زیر بار خدمت بشکند. مدیر در حکومت اسلامی باید پدر گونه خدمت کند. اگر الگوی مدیران ما، حضرت امیراامومنین (ع) باشد، هیچگاه در جامعه تزلزل ایجاد نمی شود.

سپاه؛ پاسدار تمام قد انقلاب اسلامی است

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نیز در این مراسم برای دقایقی پشت تریبون رفت و تاکید کرد: سپاه برای پاسداری از انقلاب اسلامی شکل گرفت. پاسداری از مرز، فرهنگ، خانواده و ... نیز همه از انواع پاسداری هستند و اگر کسی بگوید سپاه فقط باید پاسداری نظامی انجام دهد، در اشتباه است. مراقب باشید شما چنین اشتباهی نکنید.

moarefeh1

moarefeh2

moarefeh3

moarefeh4

moarefeh11

moarefeh5

moarefeh12

moarefeh6

moarefeh7

moarefeh8

moarefeh9

moarefeh10

moarefeh16

moarefeh13

moarefeh14

moarefeh17

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.