1396-12-23 13:59
1228
0
51578
به میزبانی علی آباد کتول برگزار شد؛

مسابقات «قرآن، عترت، نماز» دانش آموزان و فرهنگیان گلستان + تصاویر

سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی وسومین دوره مسابقات فرهنگیان «قرآن، عترت و نماز» گلستان با شرکت 550 دانش آموز و 100 فرهنگی این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، محمد رضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در جاشیه برگزاری این مسابقات گفت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز در دانش آموزان و فرهنگیان در استان گلستان با شرکت650 دانش آموز و 100 فرهنگی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات نفرات برتر شهرستان ها حضور داشتند، اظهار کرد: در این مسابقات 3 روزه دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در رشته های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشاء نماز، قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه 5، 10، 20 و کل قرآن کریم و فرهنگیان نیز در رشته های قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند.

صالح آلوستانی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات، خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات 8 فرهنگی و 72 دانش آموز منتخب به مرحله کشوری راه می یابند.

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

qoran1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.