1396-12-01 09:59
1294
0
50692
با حضور مدیر عامل شرکت گاز گلستان برگزار شد؛

مانور افت فشار گاز سطح A در علی آبادکتول + تصاویر

مانور افت فشار گاز سطح A با هدف ایجاد آمادگی لازم در مواجهه با افت احتمالی فشار گاز و ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ در این مانور یک روزه که با حضور جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز گلستان، تجری مفرد مدیر کل پدافند غیر عامل استان، هدایتی کتولی فرماندار و اعضای ستاد بحران علی آباد کتول برگزار شد، جریان گاز تعدادی واحد های صنعتی و تجاری شهرستان از ساعت 6 تا 12 صبح قطع شد و تا با استفاده این واحدها از سوخت های جایگزین، میزان آمادگی آن ها در این زمینه بررسی شود.

صفرعلی جمال لیوانی در حاشیه این مانور بر ضرورت مجهز شدن واحدهای غیر خانگی به سوخت دوم جهت بهره گیری از آن در زمان بحران های احتمالی تاکید کرد.

 حسن هدایتی کتولی در حاشیه این مانور با تاکید بر لزوم آمادگی دستگاه ها پیش از وقوع بحران های متلف در منطقه، گفت: این مانورها زمینه ساز آمادگی و مجهز شدن دستگاه های عضو کمیته بحران شهرستان هنگام رویارویی با بحران ها است.

وی اذعان کرد: برگزاری این مانورها ما از نقاط قوت و ضعف دستگاه های مرتبط با بحران آگاه می کند که در نتیجه ی آن باید نقاط ضعف خود را پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

manovrgaz1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.