1396-09-05 13:57
1457
0
47061
امام جمعه علی آباد کتول:

ماموریت امروز بسیج جهاد کبیر در مقابله جنگ فرهنگی است

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به خدمات ارزشمند بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی، گفت: ماموریت امروز بسیج جهاد کبیر در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی دشمن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی امروز در جمع بزرگ بسیجیان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به ورود تمام عیار دشمن به عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از رسانه های مختلف تلویزیونی، ماهواره ای، کانال ها و شبکه های اجتماعی جنگ فرهنگی را آغاز کرده و با شبهه افکنی، اعتقادات و اصول انقلابی ما را نشانه گرفته است.

وی با قدردانی از خدمات بسیج در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن دوران را که پیروزی های زیادی را سبب شد، تاکید کرد: مهمترین ماموریت این نهاد مقدس برای دفاع از انقلاب اسلامی در این دوران، جهاد کبیر در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است که اعتقادات مردم کشورمان را نشانه گرفته است.

شاهچراغی با اشاره به فعالیت بیش از 120 شبکه فارسی زبان ماهواره ای که سرباز استکباری هستند، گفت: قطعاً اروپا و امریکا دلسوز اعتقادات و حفظ دین ما نیست، بلکه با راه اندازی این شبکه ها با نام هایی همچون امام حسین، کربلا و امام زمان و جذب افرادی از میان ما، القای نظریات خود را در مردم دنبال می کند و اختلاف افکنی و مقابله با مذهب تشیع را مد نظر دارد.

وی با اشاره به عداوت عمیق دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی، افزود: یکی از دشمنان انقلاب اسلامی که خود را مرجع دینی می نامد، اما علمدار اسلام امریکایی است،حاضر شده بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت فیلمی درباره حضرت صدیقه طاهره (س) بپردازد، تا از این طریق میان صفوف مستحکم اسلام و تشیع فاصله ایجاد کنند.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به شکست داعش در منطقه گفت: اگر بگوییم بسیج مهمترین ثمره و دستاورد انقلاب ماست، گزاف نگفته ایم. امروز در عراق و سوریه چیزی همانند بسیج ما توانست مرتجعین را سر جای خود بنشاند و غده سرطانی داعش که حدود 6 سال از عمرش در منطقه می گذشت و سبب ریخته شدن خون های زیادی شد، را از بین ببرد.

امام جمعه علی آباد کتول با تاکید بر لزوم داشتن بصیرت برای ماندگاری در محور ولایت فقیه و انقلاب اسلام در فضای ملتهب و مصمومی که دشمنان نظام اسلامی به وجود آورده اند، خاطر نشان کرد: بصیرت یعنی دشمن شناسی، شناخت تاکتیک ها، استراتژی ها، نوع هجمه ها و ترفندهای دشمن و همچنین شناخت ابزارهای مختلف مقابله با دشمن و ایستادگی پای انقلابی که خون های زیادی برای آن ریخته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.