1396-09-02 15:02
1233
0
46912
فرمانده سپاه علی‎آبادکتول:

جشن مقاومت در علی آباد کتول برگزار می شود/ اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول گفت: جشن پیروزی جبهه مقاومت و شکست فرقه تکفیری داعش روز پنجم آذر همراه با تجمع بزرگ بسیجیان و رژه موتوری و خودرویی در مصلی امام رضا (ع) شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش در منطقه، بیان کرد: امروز بسیج به الگویی در منطقه تبدیل شده و از این طریق عراق، سوریه و لبنان سر و سامان گرفته است. در واقع بسیج تفکری نشات گرفته از اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) است که در قالب یک کلمه متبلور شده است.

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته بسیج

وی با بیان اینکه بسیجیان با نیتی خدایی و خالصانه کار می کنند و همین امر سبب ماندگاری و اثرگذاری بسیج می شود، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امسال، 43 برنامه روز شمار و 60 برنامه عمومی در شهرستان علی‎آبادکتول تدارک دیده ایم که در حال برگزاری است.

بیان کوهسار با اشاره به برنامه های شاخص روزشمار هفته بسیج در این شهرستان اظهار کرد: سرکشی پاسداران از پایگاه‎های بسیج ادارات یکی از برنامه‎های شاخص در هفته بسیج بود و برای نخستین بار در حال اجرا است.

وی افزود: یادواره آبروی محله در محله ولیعصرعلی آباد کتول و روستاهای «بدراق آنه گلدی» و «معصوم‌آباد» از دیگر برنامه‎های شاخص این هفته بسیج است که در آن به معرفی سیره و زندگینامه شهدا پرداخته می شود.

بیات کوهسار سرکشی از خانواده معظم شهدا، دیدار و تجلیل از فرماندهان سابق پایگاه های بسیج محلات، اجرای رزمایش علمی، فرهنگی، ورزشی و کارگاه آموزش خبرنگاری و سواد رسانه با هدف توانمندسازی بسیجیان در عرصه خبر و اطلاع‎رسانی را دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

بهره مندی 21 روستا از طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در بخش دیگری از این گفت و گو از آغاز فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 21 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه های این قرارگاه در قالب 5 موضوع مهم و اولویت دار اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، امور فرهنگی، سلامت، زیرساخت ها، عمران و محرومیت‌زدایی تعریف شده است.

بیات کوهسار با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به دو روستای این شهرستان که از سال ها پیش با مشکل آب مواجه هستند، اظهار کرد: عملیات آبرسانی به روستای «برفتان» در دست اقدام و عملیات روستای «میان روستاق» پایان یافته است.

وی افزود: طرح ساخت خانه عالم در 7 روستای این شهرستان از جمله روستاهای افراتخته، معصوم آباد، زرین گل و عباس آباد در حال اجرا است.

اشتغال بیش از 600 نفر در عرصه های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه شهرستان علی‎آبادکتول در بخش دیگری این گفت و گو به فعالیت‎های بسیج و سپاه این شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال تسهیلات به فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی اعطاء شد و از این طریق ۱۷۴ نفر به طور مستقیم، ۳۴۸ نفر به طور غیر مستقیم و ۱۳۳ نفر از نیز به واسطه مشاوره های شغلی و معرفی به صندوق های خیریه و خانگی مشغول به کار شدند.

بیات کوهسار تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال نیز ۱۶۵ میلیون تومان تسهیلات به ۲۲ نفر در راستای اجرای پروژه‎های اقتصاد مقاومتی همچون زنبورداری، پرورش زنبور، قارچ و ماهی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه شهرستان علی‎آبادکتول بسیج را مجموعه‎ای کم‎نظیر و گره‎گشا دانست و اذعان کرد: به اعتقاد من بسیج معجزه ای بود که خداوند این مهم را به ذهن امام راحل انداخت و ایشان نیز با درایت و هوشیاری دستور تشکیل بسیج را دادند و حال هر چه به جلو می‎رویم کارکردهای بسیج بیشتر تجلی می یابد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.