1396-08-27 12:58
1671
0
46703
کمک رسانی دانش آموزان علی آبادی به زلزله زدگان غرب کشور؛

وقتی زنگ مهروزی در «اندیشه» به صدا در می آید/ هدایایی برای دلگرمی کرمانشاه

زنگ مهرورزی در دبستان غیر دولتی دخترانه اندیشه به صدا در آمد و دانش آموزان این دبستان هدایای خود را برای ابراز همدردی و دلگرم شدن هموطنان کرمانشاهی، تقدیم زلزله زدگان این استان کردند.

به گزارش گلستان ما، فاطمه دیلم مدیر پیش دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه اندیشه در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این زنگ با هدف ابراز همدردی و کمک به هموطنان زلزله زده کرمانشاهی نواخته شد و دانش آموزان با همکاری والدینشان کمک های نقدی و غیر نقدی خود اعم از پتو، لباس، مواد خوراکی و... را با حضور در جمعیت هلال احمر این شهرستان به هموطنان آسیب دیده در زلزله غرب کشورمان اهداء کردند.

وی با اشاره این این شهر معروف سعدی که « بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار»، اظهار کرد: دانش آموزان، اولیاء و کارکنان دبستان اندیشه هم در این حادثه تلخ، بیقرار شدند و خواستند برای هموطنان رنجیده کرمانشاهی قدمی بردارند تا التیامی هر چند اندک برای دل های داغ دیده آن ها باشند.

دیلم خاطر نشان کرد: مشارکت دانش آموزان در این طرح های مهروزانه، روحیه روحیه تعاون و همکاری را در آن ها ایجاد می کند که این روحیه و تفکر تا پایان عمر در آن ها پایدار خواهد ماند.

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

andisheh1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.