1396-07-10 13:19
1282
0
44780

توزیع نذری در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) علی آبادکتول در ظهر عاشورا + تصاویر

امسال به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی اورژانس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) حال و هوای دیگری داشت و به همت مسئول و پرستاران اورژانس همراه با انجام وظیفه شغلی به توزیع نذری پرداختند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ شرکت در برنامه های مذهبی به ویژه در کنار جمع خانواده یکی از رسوم ریشه دار و آئینی در کشور محسوب می شود و همه ساله بسیاری از خانواده های ایرانی در مراسم مذهبی نظیر شب های عاشورا، نماز های عید فطر و قربان، نماز جمعه و ... به صورت دسته جمعی حاضر می شوند. بدون شک شرکت در این قبیل مراسم جزو ارزش‌های اعتقادی به شمار می رود و زمینه ساز گام برداشتن افراد در مسیر ارزش‌های انسانی و آرمانی می شود و در شکل گیری شخصیت اعتقادی و انسانی نیز نقش بسزایی دارد.

با وجود اثرات و برکات شرکت در این گونه مراسم، هستند افرادی که به سبب ویژگی‎های شغلی مجبورند این ایام را در کنار بستر بیمارانی سپری کنند که متاسفانه گاهی اوقات حتی خانواده‎هایشان، آنها را در این لحظات فراموش می‎کنند و از یاد آنها غافل می‎شوند. بله کادر محترم درمان و پزشکی ...

اعضای این سازمان نیز بسان سایر اقشار جامعه اشک ریختن در رثای سالار و سرور شهیدان و نوکری در تکایا و مساجد را جزو وظایف و فرایض دینی خود می دانند ولی به سبب ویژگی های شغلی از شرکت در این مراسم به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورا محرومند.

اما امسال اورژانس بیمارستان بقیه الله الاعظم در روز عاشورا حال و هوای دیگری داشت و به همت مسئول و پرستاران اورژانس در کنار حمایت سرپرست بیمارستان، همراه با انجام وظیفه شغلی به توزیع نذری پرداختند و از عاشقان حسینی که به هر علت به بیمارستان مراجعه نموده بودند، در ظهر عاشورا پذیرایی به عمل آمد.

یکی از پرستاران اورژانس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما همه ساله در روز عاشورا و حتی ظهر عاشورا کشیک هستیم و امسال با برگزاری این مراسم و توزیع نذری در اورژانس، بیمارستان حال و هوای معنوی پیدا کرد و اگر نتوانستیم در مراسم شهر شرکت کنیم، یاد و خاطره سالار و سرور شهدیان را گرامی داشتیم.

احمد حسینی یکی از همراره یکی از بیماران نیز گفت: امسال به دلیل کسالت پدرم نتوانستم در مراسم عاشورا شرکت کنم ولی با برگزاری این مراسم در بیمارستان و زنده نگه داشتن یاد شهدا و امام شهدا ، ادای دین کردیم.

توزیع نذری در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) علی آباد کتول در ظهر عاشورا + تصاویر

توزیع نذری در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) علی آباد کتول در ظهر عاشورا + تصاویر

توزیع نذری در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) علی آباد کتول در ظهر عاشورا + تصاویر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.