1396-06-31 14:57
1621
0
44370
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی؛

مسابقات ملی بتن در علی آباد کتول برگزار شد + تصاویر

پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: بتن یکی از مصالح است که در کنار ویژگی های فنی و مهندسی، دوست دار طبیعت است و در ایجاد زیرساخت های مدیریت بحران و جلوه های گردشگری کاربرد دارد.

وی برگزاری مسابقات علمی در سطح سطح ملی را زمینه ساز ارتقاء جایگاه علمی دانشجویان دانست و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات310 دانشجو در قالب 95 تیم شرکت کردند.

محسن تدین رییس هیئت مدیره انجمن بتن ایران در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: انجمن بتن مسئولیت اجرایی ندارد و فقط می تواند در زمینه ارتقاء سطح فنی و ترویج طرح های برتر بتن، راهکار ارایه دهد که یکی از این راهکارها ارتباط با دانشگاه ها و برگزاری مسابقات دانشجویی است.

وی با اشاره به برگزاری 5 تا 6 دوره مسابقات بتن در سال، اذعان کرد: تجربه نشان داده است، دانشجویانی که در آزمایشگاه ها با بتن بیشتر ارتباط دارند‌، به سازه های بتنی گرایش بیشتری پیدا می کنند و در کارخانه ها و کارگاه های زیر ساختی مثل اسکله سازی، پل و ... مشغول به کار و ارایه طرح های برتر می شوند که این مهم زمینه ساز ارتقاء سطح فنی و کیفی سازه های بتنی است.

تدین تصریح کرد: برگزاری مسابقات ملی بتن در دانشگاه های شهرهای مختلف سبب ایجاد شور و اشتیاق، ارتقاء بینش خودباوری و معرفی بیشتر این واحدهای علمی می شود. از این رو پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد که میزبانی خوبی داشت.

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

botoniran1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.