1396-05-29 10:26
1250
0
42930
در آخرین جلسه شورای شهر گرگان چه گذشت ؟

از گل خوردن زن حامله تا پر کردن زیرگذرها / لغو همه طرح های پیشنهادی شهردار در ناهارخوران / اعتراض شدید معاون شهردار گرگان

در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم با طرح های پیشنهادی شهردار گرگان در جنگل ناهارخوران جهت ساخت تقاطع های غیر همسطح سواره رو ، پیاده رو و آکواریوم و ... مخالفت شد.

به گزارش گلستان ما ؛ جالب اینجا بود که مخالفت با طرح های پیشنهادی از طرف برخی حامیان سرسخت حسین صادقلو شهردار گرگان صورت گرفت که این موضوع برخی تحلیل ها در خصوص شکاف بین حامیان شهردار را جدی تر و علنی کرد .

فقط این ابراهیم جرجانی عضو فراکسیون حامیان شهردار بود که به عنوان تنها عضو موافق به لوایح پیشنهادی رای داد و بقیه مخالف بودند .

قدس مفیدی رئیس شورای شهر گرگان خطاب به مدیران شهرداری که در جلسه حضور داشته و مدعی بودند شهرداری لایحه را پس گرفته گفت : اگر اینچنین است چرا کارگاه دارد تجهیز می شود و زمین به پیمانکار داده شده است ؟

صفر پایین محلی سخنگوی شورای شهر گرگان طرح های غیر کارشناسی را عوام فریبی خواند و گفت : چطور زمانی که بنده بحث پارکینگ طبقاتی هوشمند را در کمیسیون خدمات شهری مصوب کردم و به صحن آوردم جناب شهردار گفتند که این طرح توجیه اقتصادی ندارد اما در زمان انتخابات بنر زدند و گفتند می خواهند در گرگان پارکینگ هوشمند طیقاتی راه بیندازند ، آیا این عوامفریبی نیست ؟

محمد ابراهیم جرجانی و ناصر گرزین به این سخنان پایین محلی واکنش نشان دادند . این دو مدعی بودند شاید در زمان مطرح شدن این موضوع در کمیسیون مطالعات کافی روی این بحث نشده بود و از طرفی نباید به بهانه های مختلف با اصل طرح ها مخالفت شود و ممکن است هر طرحی اشکالی داشته باشد که رفع شود .

گرزین مدعی است : ما اگر برای محور ناهار خوران تقاطع غیر همسطح برای عابر پیاده ، ماشین ها و آکواریوم و تله کابین نزنیم پس چکار کنیم ، آیا می شود شهر را به همین وضع فعلی رها کرد ؟ مردم درباره ما چه می گویند ؟

اما آخرین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم حاشیه های جالب دیگری داشت . اکثر اعضا روز آزادگان را به حسین ربیعی تنها عضو آزاده شورا تبریک گفتند . حسین ربیعی در پایان ضمن تشکر از همه آنها گفت : حداقل در این روز یک دسته گل برای من می گرفتید !!!

سخنان علیرضا پزشکپور عضو شورای شهر گرگان هم در جلسه پایانی جالب بود . پزشکپور که با توپ پر به جلسه آمده بود می گفت که طرح زیرگذر و روگذر را او در ادوار گذشته داده و خیلی هم پیگیری می کرده است .

پزشکپور ادامه داد : اما امروز می بینیم که برخی زیرگذر ها اصلا توجیه ندارد مثلا زیرگذر دخانیات باید پر شود . او سپس در توجیه حرفش به یک مثال متوسل شد و گفت : شنیدیم زن حامله گل می خورد اما هر گلی را هم نمی خورد که حضار خندیدند .

لیاقی معاون شهردار گرگان که در جلسه حضور داشت از سخنان پزشکپور بر آشفت و گفت : آقای پزشکپور شما و سایر اعضا همه در هنگام تصویب طرح هایی مثل زیر گذر دخانیات عضو شورا بودید ، چرا کارشناسی نکردید و رای مثبت دادید ؟

در ادامه نیز پزشکپور که گویا برا پر کردن زیرگذر ها آمادگی کامل داشت گفت : باید زیرگذر میدان ترمینال هم پر شود که حاضرین باز هم خندیدند .

بنظر می رسد شورای شهر دوره پنجم هر چه کم نداشته باشد اما یک پزشکپور کم دارد و دل شورا حتما برای او تنگ خواهد شد .

در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در لحظاتی از جلسه حاشیه هایی ایجاد می شد که برخی اعضا بخاطر اینکه جلسه آخر به خیر و خوشی طی شود حضار را به آرامش دعوت کردند . علی اصغر یوسفی نیز برای اینکه جلسه شیرین تر شود برای حضار در صحن علنی بستنی خرید ، نیش و کنایه یکی از اعضا به یک سایت خبری نیز از حاشیه ای این نشست بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.