1396-01-28 07:57
1358
0
37912
فرماندار علی آباد کتول:

بنیاد مسکن همواره در پی تامین مسکن محرومان است

فرماندار علی آباد کتول گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب تا امروز همواره به دنبال تامین مسکن محرومان و رفع مشکلات این قشر آسیب پذیر بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سید حمید رضا جعفریمدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علی آباد کتول با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول با قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان، بیان کرد: بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی در این سال ها اثبات کرد که همواره توجه ویژه ای به رفع مشکلات مسکن محرومان دارد.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون توانسته است به روستاییان خدمات شایسته ای ارائه داده و باعث عمران و آبادانی بیشتر روستاها شود.

تجری مفرد همچنین به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها و هچنین تسریع بر بازنگری و اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

سید حمید رضا جعفری مدیر بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول هم در این دیدار، گزارش عملکرد این بنیاد در سال ۹۵ را ارائه کرد و گفت: این اداره با همکاری سایر ادارات ذیربط توانسته است تا حد امکان به اهداف سازمانی خود در شهرستان علی آباد کتول دست یابد.

جعفری ارائه تسهیلات مقاوم سازی و تهیه طرح هادی روستایی تعدادی از روستاهای شهرستان را از جمله اقدامات بنیاد مسکن در سال ۹۵ اعلام کرد.

bonyadmaskan

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.