1395-12-12 11:24
1938
0
36049
کرسی قرآنی که خوشنام ها میزبانش بودند؛

ضیافت نور شهدای گمنام در علی آباد کتول + تصاویر

یکصد و چهاردهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم «ضیافت نور» علی آباد کتول به میزبانی شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از  زرین نامه؛ محفل قرآنی این هفته علی آباد کتول همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و در حضور شهیدان گمنامی از عملیات های خیبر و کربلای 4 دوران جنگ تحمیلی در مصلای امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

قرائت دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) و فراز هایی از دعای توسل توسط رضا صدقی زنگ آغاز این مراسم نورانی بود و پس از آن حاج حسین زارع بیدکی از قاریان علی آباد کتول به جایگاه رفت تا با تلاوت بخش هایی از سوره مبارکه «فصلت» این مجلس را معطر به عطر دل انگیر قرآن کریم کند.

عنوان بخش دوم این برنامه «با شهدا» بود که در آن حاج علی اصغر زنگانه (مبین) به معرفی زندگینامه، سیره اخلاقی و فرازی از وصیتنامه «شهید جنگ تحمیلی یعقوب زنگانه»، «شهید دفاع مقدس عباسعلی زنگانه» و «شهید مدافع حرم قربان نجفی» پرداخت.

بخش بعدی تلاوت قرآن کریم در ضیافت نور 114 علی آباد کتول با صدای حجت الاسلام سید ابوالفضل حکیمی حافظ کل قرآن کریم و مدیر مرکز تربیت معلم قرآن کریمه اهل بیت (س) این شهرستان همراه شد و آیاتی از سوره مبارکه «بقره» فضای مصلای امام رضا (ع) را نورانی تر از پیش کرد.

تفسیر آیاتی از مصحف شریف قرآن کریم توسط حجت الاسلام شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر و مداحی حسینی تبار در رثای بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای گمنام این محفل، بخش آخر این مراسم را به خود اختصاص داده بود تا ضیافت نور شهدای خوشنام در علی آباد کتول با همه ی بخش های متنوع اش در شب های متعلق به مادر پهلو شکسته در اذهان مردم شهید پرور این شهرستان باقی بماند.

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

Korciqoran1

گزارش: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.