1393-10-19 11:22
2558
0
8601
با حضور بازدید معاون برنامه ریزی استاندار؛

برپایی نمایشگاه جهیزیه 24 زوج جوان در رامیان + تصاویر

نمایشگاه جهیزیه ازدواج آسان 24 زوج جوان در رامیان روز گذشته با حضور مدیر موسسه مصباح الهدی و مسئولین شهرستانی در محل باشگاه شهیدان صادقی رامیان افتتاح شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، نمایشگاه جهیزیه ازدواج آسان 24 زوج جوان در رامیان روز گذشته با حضور مدیر موسسه مصباح الهدی، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل سالن شهیدان صادقی رامیان افتتاح شد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان از این نمایشگاه از حاشیه های افتتاح نمایشگاه جهیزیه بود.

"جواد صادقلو" فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت گفت: ازدواج آسان یک نعمت و در اسلام تاکید فراوان شده است و برای اولین بار در شهرستان رامیان ازدواج آسان 24 زوج جوان برگزار می شود.

"حجت الاسلام مرتضی بذرافشان" مدیر موسسه مصباح الهدی گفت: متاسفانه در ازدواج سخت گیریهای بی اساسی وجود دارد و باید شرایط، بستر سازی و تسهیلات برای ازدواج آسان فراهم شود.

jahaz18

حجت الاسلام طاهری امام جمعه رامیان گفت: ازدواج یکی از دغدغه های جوانان است و این نمایشگاه با هدف تشویق برای خیرین و مومنین برپاشده است تا زمینه آرامش را برای جوانان فراهم  کنیم.

اعظم بای مدیر موسسه مصباح الهدی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه برای جهیزیه هر زوج جوان 10 قلم کالا با کمک خیرین فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا روز جمعه دایر است، اظهار کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و تشویق خیرین در این امر خداپسندانه از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.