1393-10-18 10:59
1890
0
8545
در دیدار مسئولین رامیان با امام جمعه اهل سنت "بلوچ آباد مشو" عنوان شد:

مسلمانان با حفظ وحدت پیروز جبهه باطل هستند / بسیج به معنی انسجام و وحدت است

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت فرمانده سپاه شهرستان رامیان و امام جمعه موقت خان ببین به همراه جمعی از مسئولن شهرستانی با امام جمعه اهل سنت روستای مشو فندرسک از توابع شهرستان رامیان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت فرمانده سپاه شهرستان رامیان و امام جمعه موقت خان ببین به همراه جمعی از مسئولن شهرستانی با مولوی "عبدالرحمان مرادی سنگر" امام جمعه اهل سنت روستای مشو از توابع بخش فندرسک شهرستان رامیان دیدار کردند.

"حجت الاسلام حسینعلی دشتی زاده" امام جمعه موقت شهر خان ببین ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) گفت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید با وحدت و محبت پوزه دشمنان اسلام، قرآن و قبله را به خاک بمالند.

مسلمانان با حفظ وحدت پیروز جبهه باطل هستند

در ادامه "سرهنگ جواد جعفریان" فرمانده سپاه شهرستان رامیان اظهار کرد: مسلمانان با حفظ وحدت خاری در چشم دشمنان اسلام شوند زیرا دشمنان دین و اعتقادات مسلمانان را هدف قرار گرفته است.

وی هدف از نامگذاری هفته وحدت توسط مرد تاریخی 21 میلادی حضرت امام خمینی(ره) نزدیک کردن دلهای مردم به یکدیگر و محبت و همدلی دانست.

جعفریان بیان کرد: ما مسلمانان یک دشمن قداره به نام جبهه باطل داریم و دشمن از هر حربه ای استفاده می کند و باید با روشنگری و کار فرهنگی در مقابل جبهه باطل پیروز شویم.

بسیج به معنی انسجام و حدت است

مولوی عبدالرحمان مرادی سنگر امام جمعه اهل سنت روستای بلوچ آباد فندرسک شهرستان رامیان گفت: بسیج به معنی انسجام و حدت است و بسیاری از فعالیتها از طریق بسیج انجام می شود و اکثر جوانان اهل سنت در این مجموعه فعالیت دارند و در این خصوص ابراز خرسندی کرد.

وی خواستار تداوم حضور روحانی و مبلغ جهت آگاهی بیشتر مردم روستا از مسائل اجتماعی و ارکان اسلام و نماز در این روستا شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.