1393-10-17 16:57
1404
0
8491
امام جمعه رامیان:

حفظ وحدت مسلمانان، نابودی توطئه های دشمنان اسلام است + تصاویر

امام جمعه رامیان گفت: مسلمانان باید با عقل و درایت در حفظ وحدت هوشیار عمل کنند و دل دشمنان اسلام را با تفرقه شاد نکنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، مراسمی به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت با حضور صادقلو فرماندار شهرستان رامیان، حجت الاسلام والمسلمین طاهری امام جمعه شهر رامیان، آخوند جرجانی امام جمعه اهل سنت شهر تاتار علیا، سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه و جمعی از مدیران شهرستانی ، علما و مردم اهل سنت در مسجد جامع شهر تاتار علیا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طاهری امام جمعه رامیان با بیان آیات و روایات در خصوص وحدت مسلمین گفت: همه مسلمانان جهان با قبول خدا، پیامبر و کتاب الهی با هم برابر و برادر بوده و اختلاف افکنی بین مسلمانان شیعه و سنی از حربه های دشمنان اسلام از جمله آمریکا و انگلیس است.
وی اظهار کرد: مسلمانان باید با عقل و درایت در حفظ وحدت عمل کنند و دل دشمنان اسلام را با تفرقه شاد نکنند.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: میلاد پیامبراکرم(ص) میلاد بابرکتی است که بزرگترین تمدن فرهنگی و تاریخی را برای جامعه اسلامی ترسیم کردند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به هفته وحدت و اینکه مبنای حرکت و مهاجرت پیامبر از مکه به مدینه با عنوان وحدت بود، عنوان کرد: در مقابل وحدت، تفرقه است و بسیاری وحدت را حفظ نکردند.

امام جمعه رامیان خاطرنشان کرد: گروه تکفیری ها در بین مسلمانان غیر خود را کافر و واجب القتل می دانند و این گروهها مورد حمایت آمریکا و صهیونیست و بسیاری از کشورهای عربی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.