1393-10-16 12:59
1591
0
8443
رئیس شورای شهر رامیان:

برپایی نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی جهیزیه 22 زوج جوان در رامیان

رئیس شورای شهر رامیان از افتتاح نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی جهیزیه 22 زوج جوان روز 5 شنبه در باشگاه شهیدان صادقی رامیان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، "سید ابراهیم میرخاندوزی" رئیس شورای شهر رامیان ضمن تبریک هفته وحدت در گفتگو با گل رامیان گفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) شنبه 21 دی ماه جشن ازدواج آسان 22 زوج جوان در رامیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشن باهمکاری موسسه خیریه مصباح الهدی است، اظهار کرد: به همین مناسبت در روز 5 شنبه نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی جهیزیه 22 زوج جوان به مدت دو روز در سالن ورزشی شهیدان صادقی رامیان برپا می شود.

میرخاندوزی با اشاره به اینکه افتتاح این نمایشگاه با حضور مسئولین و خیرین برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی خیرین و مردم برای کمک به زوج های جوانی که به دلایل مالی توانایی برگزاری مراسم عروسی و رفتن به خانه بخت را ندارند، است.

رئیس شورای شهر رامیان گفت: عرضه جلوه های ازدواج آسان از اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه است که می شود با یک مراسم ساده و مطابق با شرع و دین جوانان به سمت ازدواج سوق یابند و میزان آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: عدم رغبت جوانان به ازدواج و هزینه های بالای آن یکی از عوامل آسیبهای اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.