1397-06-06 13:56
2702
0
56509
سردار معروفی:

هر کس دستش از ولایت جدا شود شکست می خورد/ وفاق و وحدت زاییده حقیقی دفاع مقدس است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: هر کس دستش از ولایت جدا شود شکست میخورد و تبعیت از ولایت بدون چون و چرا برای ما یک اصل است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان در ایین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: اگر انسان در حکومت اسلامی از امت اسلامی به سادگی عبور کند علاوه بر اینکه مدیر نیست، انقلابی نیست و باید به شعائر خود شک کند. 

وی اظهار کرد: ایمان عملی به ذات اقدس و تمسک به اهل بیت علیهم السلام، وفاق و وحدت، مدیریت صحیح ولایت و رهبری بر انقلاب اسلامی، دشمن شناسی و پایه شناسی از مولفه های پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و عرصه های بعد از آن است.

سردار معروفی افزود: هر کس دستش از ولایت جدا شود شکست میخورد و تبعیت از ولایت بدون چون و چرا برای ما یک اصل است و دشمن به دنبال ایمان، عقیده و دین ماست.

وی بیان کرد: مدیریت صحیح ولایت بر انقلاب اسلامی مایه عزت و شرف بشری و جهان اسلام است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه وفاق و وحدت زاییده حقیقی دفاع مقدس است، افزود: در دوران دفاع مقدس چون درون رزم بودیم، برون رزم شدیم و با تن در مقابل تانک ایستادیم و نلرزیدیم که رزمیدیم و باور داشتیم دست ما در دست خداست و این باعث پیروزی شد.

وی با بیان اینکه لذا توسل به اهل بیت هم بار منطق و هم بار احساس دارد، تصریح کرد: بزرگترین منطق، منطق سیدالشهداست که جز عشق و زیبایی نمی بینیم ولی متاسفانه بشربت آن را نمی بیند و منطق انقلاب ما منطق سیدالشهدا، منطق مقاومت، ایستادگی، شرف، ناموس پرستی است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ در جنگ احزاب بعضی نخبگان با سکوتشان شکست خوردند، بعضی باختند و بعضی به پرتگاه سقوط کردند، ولی مردم در یوم الله ۹ دی از نخبگان عبور کردند و به ولایت متصل شدند و ابن یعنی اینکه دیگر مردم فریب نمیخورند و راه را پیدا کردند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.