1397-03-04 07:50
1965
0
53718

تصاویر/ دیدار فرمانده سپاه رامیان با خانواده شهید خداقلی رجبلو

به مناسبت سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر فرمانده سپاه شهرستان رامیان با خانواده شهید خداقلی رجبلو دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، شهید خداقلی رجبلو در روز عید قربان خرداد ماه 1340 در یک خانواده مذهبی در محله رجبلو پا به عرصه دنیا نهاد.

از 6 سالگی وارد مدرسه ابتدایی شد. از همان روزهای اول ورود به مدرسه استعداددرخشان خود را برمعلم و عوامل مدرسه، پدر و مادر و بستگان نشان داد.

دوران نوجوانی را بیشتر به همراه پدر به مزرعه می رفت و کمک می کرد با این وجود از نظر درسی بسیار عالی بود .به ورزش علاقه داشت و در رشته فوتبال فعالیت میکرد تا جایی که به پاس بزرگداشت او تربیت بدنی رامیان یک ورزشگاه را به نام او نام گذاری کرد. 

دوران نوجوانی و راهنمایی را پشت سر گذاشت و وارد دبیرستان شد در این موقعیت از زندگی مواجه شد با شروع انقلاب اسلامی او نیز مانند سایر دانش آموزان انقلابی در تمام حرکت های انقلابی ،راهپیمایی ،تحصن ،تجمع و حضور در مسجد شرکت فعال داشت.

هنوز دوره دبیرستان را تمام نکرده بودند که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید او برای تداوم و حفظ انقلاب تلاشهای زیادی نمود و به همراه تعدادی از همکلاسی های خود اقدام به تاسیس انجمن اسلامی دانش آموزان نمود.

بالاخره در شهریور هزار و سیصد و شصت به عنوان سرباز نیروی  دریایی به جبهه اعزام می شود و در خرمشهر به عنوان نیروی پیاده نظام در خط مقدم با نیروهای بعثی مبارزه می کند که در روز چهارم آبان ماه 1360 بر اثر اصابت ترکش بر پیشانی مبارک به درجه رفیع شهادت نایل گردد.

 یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

didsev1

didsev2

didsev3

didsev4

didsev5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.