1397-01-22 09:58
1327
0
52482
نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر:

وقت بیشتر مردم صرف بروکراسی اداری می‎شود/ کارشناسان و مدیران مردم را به درستی راهنمایی کنند

نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان و مدیران، مردم را به درستی راهنمایی کنند چون وقت بیشتر مردم صرف بروکراسی اداری می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در اولین شورای اداری شهرستان رامیان گفت: ساخت کشور با نگاه به ظرفیتهای درونی شکل میگیرد و اگر این نگاه به درون نباشد کشور دچار چالشی جدی می شود.

وی باببیان اینکه وقت بیشتر مردم صرف بروکراسی اداری می شود، اظهار کرد: بعضی کارشناسان و مدیران حوزه انتخابیه من باعث ایجاد نارضایتی و شکایتهایی شده اند و مردم را به درستی راهنمایی نمی کنند و این یک آسیب است و در صورتی که این روند ادامه یابد اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.ابراهمی افزود: مدیران باید تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد صحیح با مردم را بدانند و تنها مشکل مردم پولی نیست بلکه با یک مدیریت مردم مابانه  می شود مشکلات را حل کرد.

وی بیان کرد: اعتماد به مردم را باید افزایش دهیم و این اعتماد را قدر هیم و برای حضور بهتر مردم کار و خدمت بیشتر انجام دهیم.

نماینده رامیان و آزادشهر عنوان کرد: جلسات شورای اداری شهرستان در همه شهرها برگزار شود تا مردم با مدیران ارتباط برقرار کنند.وی تصریح کرد: ترامپ به هیچ چیزی پایبند نیست و درصدد نابودی برجام است و حفظ وحدت و انسجام ملی کشور وظیفه همگانی است.وی خاطرنشان کرد: سعی کنیم در مسیر خدمت به مردم و در راستای اهداف نظام حرکت کنیم تا مردم حس خدمت را لمس کنند.

shoaarr2

shoaarr3

shoaarr4

shoaarr5

shoaarr6

shoaarr7

shoaarr8

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.