1396-11-21 13:03
1289
0
50344
در آیین افتتاح متمرکز پروژه های رامیان مطرح شد؛

مشکل تولید و اشتغال با حذف رانت‎خواری و لابی‎گری حل می شود/ رامیان قربانی مرزبندی‎های قومیتی و شهرستانی شده است

آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان صبح امروز با حضور نماینده، فرماندار شهرستان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در قالب شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان صبح امروز با حضور ابراهیمی نماینده شهرستانهای رامیان و آزادشهر، فرماندار شهرستان و غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در قالب شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام (ره) به حکومت و مردم عزت و بزرگی داد

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان گفت: انقلاب بدون امام (ره) معنا ندارد و پیام های امام راحل بود که مردم را به خیابانها می کشاند.

وی اظهار کرد: امام (ره) به حکومت و مردم عزت و بزرگی داد و خودباوری و استقلال را بوجود آورد.

حجت الاسلام طاهری افزود: همانطور که در زمینه اقتصادی مستقل هستیم باید در حوزه سیاست هم استقلال داشته باشیم تا جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود.

نگاه مجلس در بودجه 97 حوزه اشتغال مردم است

علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در این جلسه از معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان خواستار پیگیری جدی به مشکلات عمرانی این شهرستان از قبیل جاده رامیان به شاهرود، سد رامیان، سالنهای ورزشی و رفع چالش آب شرب روستاهای این شهرستان را داشت.

وی بیان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها درآمدهای پایدار ندارند و باید در این مورد باید دقت نظر شود تا به درآمدهای پایدار برسند.

ابراهیمی با بیان اینکه نگاه مجلس در بودجه 97 حوزه اشتغال مردم است، عنوان کرد: آینده کشور اثرگذار و امیدبخش و روشن است و مدیران روحیه امید را به مردم تزریق کنند زیرا با همه گرفتاری ها و مشکلات خدمات شایسته و بایسته ای انجام شده است.

وی تصریح کرد: تغییرات امری عادی و طبیعی بوده و همیشه روی می دهد و از زحمات چهارساله جواد صادقلو فرماندار سابق شهرستان رامیان تقدیر و تشکرمیکنم.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که چند شب گذشته با فرماندار آزادشهر داشتم در تماس تلفنی با آقای صادقلو برای دیدار با وی متوجه شدیم که بعلت بیماری پدرشان در منطقه حضور نداشتند.

jalsef6

مشکل تولید و اشتغال کشور با حذف رانت خواری و لابی گری حل می شود

میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی این شهرستان گفت: در 39 سال انقلاب انتظارات مردم برآورده شده است و باید متناسب با نیاز مردم گام برداریم تا حداقل نیاز سنبی را انجام داده باشیم.

وی اظهار کرد: در بخش دولتی هیچ پروژه ای ای کلنگ زنی نشود و اولویت در پروژه های با پیشرفت بالای 70 درصد باشد.

سالاری افزود: رشد تولید ناخالص داخلی را باید ارتقا دهیم و یک استراتژی برای توسعه داشته باشیم و مدیران توسعه بخشی شایسته های این بخش خود را پیدا کنند زیرا توسعه نباید باعث مهاجرت شود بلکه باید متناسب با همان منطقه باشد.

وی بیان کرد: اگر مدیری نمی تواند کارخاصی را برای توسعه و رضایمتندی مردم انجام دهد بهتر است پست خود را ترک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: باید مدیران در آمایش سرزمین به یک نقطه مشترک برسند تا در توزیع جمعیت برنامه ریزی های درستی انجام شود زیرا در طول 39 سال انقلاب در آمایش سرزمین موفق نبوده ایم.

وی با اشاره به اینکه فساد اداری یکی از دغدغه های کشوری شده است، خاطرنشان کرد: مشکل ما در کشور رونق اشتغال و تولید است و اگر فضا را بدون رانت خواری و لابی گری برای همه برابر کنیم دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

قربانی مرزبندی های قومیتی و شهرستانی شده ایم

محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان در آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستانگفت: باید در راهپیمایی 22 بهمن که خون بهای شهیدان است حضورحداکثری پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: مردم ولی نعمت و صاحب اختیار ما هستند و نباید آلوده مرزبندی های سیاسی و قومی شویم و در این مقوله دست و پا بزنیم.

سالاری افزود: رامیان با رتبه 13.8 درصد رتبه اخر اشتغال در استان گلستان را دارد و این مطلوب نیست زیرا آینده این نظام و انقلاب وابسته به اشتغال است و ما قربانی مرزبندی های قومیتی و شهرستانی شده ایم.

وی بیان کرد: 232 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 211 میلیارد ریال و اشتغالزایی 178 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

فرماندار شهرستان رامیان عنوان کرد: از این تعداد پروژه، 75 طرح عمرانی با اعتبار 142 میلیارد ریال و 157 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال است.

وی افزود: بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای رضی، بهره برداری از پروژه احداث محور تاتار سفلی به سلاق غائب به طول ۵/۴ کیلومتر، بهره برداری از فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک گازی chp در شهرک صنعتی و کلنگ زنی پروژه مرمت و بازسازی سد انحرافی آیش دیوان رامیان مهمترین پروژه های دهه فجر امسال شهرستان رامیان هستند

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به نعمت های خدادای این شهرستان در زمینه های گردشگری تصریح کرد: باید به فکر استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های کلیدی شهرستان رامیان باشیم.وی در پایان با اشاره به  تذکراتی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد: حضور مدیران در همه جلسات الزامی است، تکریم ارباب رجوع در همه ادارات واجب و حقوق همه شهروندان باید رعایت شود و مدیران باید تمرین مردمداری کنند و مردم را در ادارات باید قانع و توجیه کنند.

jalsef1

jalsef2

jalsef3

jalsef6

jalsef4

jalsef5

jalsef7

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.