1396-11-13 08:57
932
0
49896
فرماندار شهرستان رامیان خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی 232 پروژه شهرستان رامیان با اشتغالزایی 178 نفر در دهه فجر

فرماندار شهرستان رامیان گفت: 232 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال و اشتغالزایی 178 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، محمود سالاری فرماندار و رئیس ستاد هفته دولت شهرستان رامیان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: 232 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال و اشتغالزایی 178 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

وی اظهار کرد: از این تعداد پروژه، 75 طرح عمرانی با اعتبار 142 میلیارد ریال و 157 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال است.

سالاری افزود: شروع عملیات اجرایی 5 پروژه با اعتبار 30 میلیارد و 850 میلیون ریال و 227 پروژه با اعتبار 170 میلیارد ریال قابل افتتاح است.

فرماندار شهرستان رامیان بیان کرد: در 21 بهمن مراسم افتتاح متمرکز پروژه های فوق با حضور معاون عمرانی استانداری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای رضی با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد و 200 میلیون ریال، بهره برداری از پروژه احداث محور تاتارسفلی به سلاق غایب به طول 5.4 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 100 میلیون ریال و بهره برداری از فاز یک نیروگاه مقیاس کوچک گازی chp در شهرک صنعتی رامیان با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال از پروژه های شاخص در مراسم افتتاح متمرکز است.

رئیس ستاد هفته دولت شهرستان رامیان، مرمت و بازسازی سد انحرافی آیش دیوان رامیان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال را از پروژه های کلنگ زنی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در 20 اسفند کاروان انقلاب با حضور در رامیان و با اجرای برنامه های شاد بصورت مستقیم از شبکه گلستان پخش می شود.

سالاری با بیان اینکه مردم نیاز به فضای آرام و پرکار دارند و باید اتفاقات خوب را به آنها انتقال داد، خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا برای مردم اتفاقات خوب رقم بخورد و باید امید را با آگاهی و صادقانه به مردم انتقال دهیم.

neshastsalari

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.